نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

لینک سازی در قسمت سایدبار :
پیوند‌های سایدبار پس از محتوای مهم دوره آموزش سئو بالاترین حق تقدم را دارا‌هستند، و درصورتی که که مربوط به مورد و همینطور نیاز استفاده کننده باشد میتواند کلیک نسبتا خیر اخذ نماید، و چنین شما میتوانید حاصل نیکی برای آن انکرتکست در گوگل اخذ نمائید. همینطور لینک و پیوند‌های این بخش در همه صفحه ها تکرار می گردد و اتوریتی و اعتبار بالایی بدین صفحه ها منتقل گردد.

لینک و پیوند سازی در بخش کامنت :
چنین بک‌لینک و پیوند‌ها اقتدار متعددی ندارند اما خالی از لطف وجود ندارد به شرطی که درصد این نوع بک پیوند های شما به نسبت بقیه اشکال بک‌پیوند زیاد از حد طبیعی نباشد. برندسازی را می‌اقتدار از روش کامنت‌ها جاری ساختن بخشید. میتوانید در کامنت ها مطالب مرتبط را در تارنما خویش معرفی فرمایید تا احتمال کلیک شدن روی پیوند را ارتقاء دهید.

لینک و پیوند سازی در بخش فروم :
چنین پیوند‌ها نیز به انگیزه اینکه بوسیله یوزرها قابل ساخت و ساز میباشد گوگل زیاد به آنها عنایت نمی‌دهد. میتوانید جواب پرسش یوزرها در فروم را با یک لینک و پیوند مرتبط جواب دهید تا احتمال کلیک کردن روی پیوند شما ارتقاء یابد، به‌این ترییب توان بک لینک و پیوند شما هم ارتقاء خواهد یافت.

۵- یک انکرتکست مطلوب گزینش فرمائید.
بسیار اصلی میباشد در پیوند سازی فرنگی از چه انکرتکستی استعمال می کنید. توصیه میکنم برای گزینش انکر تکست مطلوب و باصرفه این نوشته‌ی علمی را پژوهش بفرمایید.

۶- تداوم در پیوند سازی
درجه به دست آوردن در گوگل همچون پیروز شدن در مسابقه رالی میباشد. لحظه‌ای که پای خویش را از پدال گاز برداشتید انتظار دیگری جز عقب ماندن از رقبا نداشته باشید. امروزه لینک و پیوند سازی اثر گذار در یک فرآیند تدریجی میباشد و خیر آنی. برای مثال در یک روز چند رپورتاژ اطلاع رسانی یا این که بک‌پیوند ساخت‌و‌ساز نمائید، و در یک روز هیچ. این اسلوب بایستی آهسته آهسته استارت یافته و در طی فرصت به طور کلی برای مجموع تارنما ارتقاء یابد. هرچه فرایند سریعتر و هیجانی تری در لینک و پیوند سازی داشته باشید، موتور کاوش شمارا بیشتر ذیل ذره‌فی مابین می برد.

 

۷- موقعیت پروفایل لینک و پیوند های فرنگی را همواره ارزیابی نمائید.
ممکن میباشد در ماه روان شما ۲۰ لینک و پیوند اخذ کرده باشید البته از کجا میدانید یک سری پیوند از دست داده‌اید؟ چون لینک و پیوند‌های شما بالاخره یک روزی از دربین خواهد رفت. پس بوسیله ابزارهایی مانند ahrefs میتوانید همواره از حالت تعداد پیوند‌های ورودی با خبر باشید.

۸- ترکیبی از فالو و نوفالو باشید

نحوه های لینک و پیوند سازی فرنگی چیست؟
شما از روش مجانی و مبلغی میتوانید لینک و پیوند‌های نو اخذ نمائید. راجع‌به شیوه های ایجاد کرد بک پیوند وب سایت‌های اکثری حرف کرده‌اند. ما این شیوه‌ها را برای شما اسم می‌بریم.

۱- ایجاد کرد بک لینک و پیوند با رپورتاژ اطلاع رسانی:
شما میتوانید با خرید رپورتاژ اطلاع رسانی از تارنما‌های مربوط به مورد تارنما خویش بک پیوند های قدرتمندی را ساخت و ساز فرمایید. برای شناخت و احاطه بیشتر نوشته‌علمی طرز تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی را تحقیق بفرمایید.

۲- تشکیل داد بک لینک و پیوند با طریق یک سری طرفه:
یکی نحوه‌هایی که در قدیم برای پیوند سازی به کارگیری میشد، تبادل لینک و پیوند بود که مقطع‌ها پیش گوگل آن را ممنوع اذعان کرد. امروزه تبادل لینک و پیوند و رپورتاژ خیر فقط تاثیری ندارد بلکه در صورتی‌که بیشتراز حد معمول باشد ممکن میباشد بوسیله موتور کاوش جریمه گردید. برای همین به عده ای که پیوند و رپوتاژ خریداری می‌نمایند مدام می گوییم که آیا لینک و پیوند فروشنده تا بحال در تارنما خویش قرار داده‌اید یا این که نه؟ پس در‌حالتی که قرار دادید آن تارنما برای خرید لینک و پیوند و رپورتاژ مطلوب وجود ندارد.

 

هم اکنون که تبادل ممنوع میباشد شما می‌توانید با یک طرز و الگوریتم چندین طرفه اختلال را برطرف فرمائید. فرض فرمائید شما وبسایت A می‌باشید و دو وبسایت B و C نیز مربوط به تارنما شما وجود دارا‌هستند. شما با یک هماهنگی در میان این دو وب سایت (یا این که هر چندتا سایتی که تعیین نموده اید) رپورتاژ سه طرفه ساخت و ساز فرمائید. این چنین که:

تارنما A به وبسایت B لینک و پیوند می دهد.
تارنما B به وب سایت C لینک و پیوند می دهد.
وب سایت C به تارنما A پیوند می دهد.
حالا دیگر هیچ تبادلی شکل نگرفته و شما فارغ از هزینه یک لینک و پیوند سازی حاذق اعمال داده‌اید. ولی این فرآیند برای اجرا بسیار مشقت بار میباشد. برای همین ما در نت پارک ابزاری جهت قابل انعطاف‌افزاری کردن این فرایند و شل شدن شغل شما تولید نموده ایم. اسم این ابزار که در پنل نت پارک جای‌دارد رپورتاژ ماتریسی می باشد.

۳- تشکیل داد بک لینک و پیوند با ابزار رپورتاژ ماتریسی:
در‌این ابزار شیوه قبل (ایجاد کرد بک لینک و پیوند با شیوه تعدادی طرفه) سوای دردسر با این ابزار آنلاین به راحتی در اختیار شماست. در واقع شما تحت عنوان وبسایت B، رپورتاژ اطلاع رسانی وبسایت A را تصویب میکنید و وب سایت دیگری با اسم وب سایت C رپورتاژ اطلاع رسانی شمارا تصویب خواهد کرد.

 

از خصوصیت‌های این ابزار:

برای شما یک وبسایتِ صاحبخانهِ مرتبط جهت رپورتاژ اطلاع رسانیِ شما خواهد یافت.
وب سایت صاحب خانه اتوریتی +۱۰ تا -۵ نسبت به شما خواهد داشت. یعنی در صورتی اتوریتی دامنه شما ۴۰ باشد وبسایت صاحب خانه فی مابین ۳۵ تا ۵۰ خواهد بود.
اسپم نبودن تارنما صاحب خانه به وسیله سیستم تحقیق شود.
سیستم نت پارک هر روزه جانور بودن رپورتاژهایی که پیش از این تصویب گردیده را رسیدگی می‌نماید.
رپورتاژ شمارا چندین سال گارانتی می‌نماید بدین مضمون‌ که در شکل تمیز شدن به هر دلیلی، در وب سایت دیگری مجددا تولید خواهد شد.
قرار به دست آوردن در‌این کانال لینک و پیوند سازی فوق العاده به سئوی وب سایت شما یاری خواهد کرد. این ابزار وابسته به پلتفرم نت پارک است که تماما ساکن و منحصر وب سایت‌های فارسی گویش میباشد، و از روش نام نویسی، برای شما قابل دسترس خواهد بود.

بها این نوع رپورتاژ بدلیل اینکه شما هم در تارنما خویش رپورتاژ مهمان منتشر می کنید، ارزان البته چگونگی و عمکردش فوق العاده میباشد.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

معمولاً در اول قدم‌های شناخت دوره آموزش سئو با موتورهای کاوش و مباحث مرتبط با بهینه سازی، دو اصطلاح را زیاد میخوانید و می‌شنوید: seo داخلی و seo فرنگی.

این درس به تعریف و تمجید و توضیح این دو اصطلاح تخصیص یافته میباشد.

مایحتاج به تأکید میباشد که برای تکنیک‌های بهینه سازی داخلی و فرنگی درس‌های غیر وابسته‌ای در لحاظ گرفته گردیده و شود. بدین ترتیب درس حاضر، فقطً به توضیح چهار نکته‌ی کلیدی محصور شد‌ه‌است:

آیا فهرست معتبری از فاکتورهای اصلی در بهینه سازی وجود دارااست؟
طبقه‌بندی فاکتورها و تکنیک‌های بهینه سازی
تعریف و تمجید seo داخلی وب سایت
تعریف و تمجید offpage تارنما
آیا فهرست معتبری از فاکتورهای اصلی در seo وجود دارااست؟
کافی میباشد با عبارت سئو Ranking Factors در گوگل کاوش فرمائید تا ده‌ها هزار مقاله و نوشته دراین مورد پیدا نمائید (از جملهً فهرست Backlinko).

به عبارتی‌طور که در تاریخچه seo و موتورهای کاوش توضیح دادیم، الگوریتم‌های کاوش، خصوصاً موتور جستجوی گوگل، کم کم از صورت بی آلایش‌ی مکانیکی (در‌حد پژوهش کلمه ها کلیدی) به الگوهای بسیار غامض‌ی هوشمند و تطبیق‌پذیر رسیده‌اند.

بدین مفهوم که هر که به سراغ کاوش با گوگل می‌رود، با یک ماشین یادگیرنده‌ی قوی رفته که با هر سرچ یوزرها، نسبت به لحظه‌ی پیشین، هوشمند‌خیس می‌گردد و خویش را با موقعیت محیطی نو (مشمول محتوای اینترنت و نیازهای یوزرها) بیشتر و خوب تطبیق می دهد.

طبقه‌بندی فاکتورها و تکنیک‌های seo
با اعتنا به تعداد و تنوع فاکتورهایی که به حیث می رسد در seo اصلی می‌باشند، ما یحتاج میباشد که آنان‌را طبقه‌بندی کنیم تا استعمال از این فاکتورها و به‌کارگیری‌شان بی آلایش‌خیس باشد.

این نوع طبقه‌بندی‌ها به طور کاملً ذوق وسلیقه‌ای می باشند و شما هم بسته به تجربیات‌ی خویش می توانید طبقه‌بندی قابل قبولی را پباده سازی نمایید و به‌فعالیت بگیرید.

به عنوان مثالً ما در متمم دو نوع طبقه‌بندی داریم:

فاکتورهای ساختاری در مقابل فاکتورهای محتوایی (که به طور طبیعیً بر طبق آنها، تکنیک‌های ساختاری و تکنیک‌های محتوایی هم صورت می گیرند).
فاکتورهای سئوی ایجاد محتوا در مقابل فاکتورهای سئوی نوسازی و بازآفرینی محتوا (که‌این‌ها هم به طور طبیعیً تکنیک‌های خودشان را به همپا می آورند).
البته بین اشکال مجموعه‌بندی‌های قابل تصور، یک کدام از رایج‌ترین و شناخته‌گردیده‌ترین مجموعه‌بندی‌ها، تقسیم اصول و تکنیک‌های seo به دو تیم‌ی بهینه سازی داخلی (On-page بهینه سازی) و offpage (Off-page بهینه سازی) میباشد که به‌دنبال هر مورد را به طور بسیار مختصر تعریف‌و‌تمجید می کنیم



:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

ایجاد محتوا مبتنی بر seo
محتوای دوره آموزش سئو  ساخت گردیده برای حصول مرتبه مطلوب می بایست خصوصیت‌های پایین را داشته باشند.

منحصر بودن
گرانبها بودن
برآوردن مقصود جست‌وجو
به‌دنبال هرمورد از موردها را توضیح می دهیم.

محتوای اختصاصی در seo داخلی
مراد از منحصر به فرد بودن این وجود ندارد که صرفا «محتوای تکراری» (Duplicate Content) در اینترنت‌تارنما خویش قرار ندهید. مراد این میباشد که محتوای شما، به عبارتی مفاد پیشین که اینک وجود دارا هستند را بازگو نکند و موضوعی نو را دربرداشته باشند. مثال‌هایی از موضوعات نو مشمول مورد ها تحت می‌گردد.

پیشنهاد یا این که استراتژی تازه
فهرست بهتری از منابع
پباده سازی و تجارب کاربری کار کشته
استیناف موردی نو
روند مرحله به مرحله بی آلایش گردیده
مثلا با جستجوی واژه و کلمه کلیدی «ارزیابی لیست بهینه سازی» مطلبی تحت عنوان «Featured Snippet» اکران داده گردیده‌است. انگیزه این فرمان استعمال مکرر از واژه کلیدی در مقاله بررسی لیست seo وجود ندارد، بلکه مخصوص بودن مقاله و طرح نکات، استراتژی‌ها و مثال‌های متعددی در آن (که در مطالب سایرین یافت نمی شود)، انگیزه این دستور میباشد.


«Featured Snippet» نصیب‌هایی از یک ورقه اینترنت می‌باشند که در نتیجه ها جستجوی گوگل ظواهر می شوند تا به‌سرعت به سؤال مخاطب جواب دهند. این محتوا به صورت خود کار از صفحه ها فهرست گردیده به وسیله گوگل کسب می‌گردد. تعاریف، فهرست‌ها، فرایند و جداول رایج‌ترین گونه های Featured Snippetها می‌باشند.

محتوای با ارزش در seo داخلی
نشر محتوای منحصر به فرد نقطه استارت خیر میباشد ولی کفاف نمیدهد. به هر حالا، هر روز میلیون‌ها پست وب لاگ منتشر می‌گردد که بخش اعظمی از آنها یکتا میباشند. بدین ترتیب برای این‌که محتوای شما گزینه دقت قرار گیرد، می بایست بسیار با ارزش باشد. برای نفیس کردن محتوا می توانید از طریق‌های ذیل به کارگیری فرمایید.

اضافه کردن جزئیات: تصاویر، اسکرین‌شات‌ها و فرایند، به کار گیری از محتوای شما‌را برای اشخاص راحت می‌نماید.

بدیهی تایپ کردن: نسخه برداری رایتینگ کارکشته محتوای شمارا دیدنی‌خیس می‌نماید.

مطالب به‌روز: استراتژی‌ها، قدم‌ها و مثال‌های تماماً تازه بر بها محتوا میافزایند.

نویسندگان دارای تخصص: بیشتر محتوا به وسیله کسانی نوشته می گردد که هیچ وقت در راستای نوشته‌های خویش کاری اعمال نداده‌اند. محتوایی که مولف باسابقه می‌نویسد از محتوای یک تالیف کننده تصادفی فریلنسر نفیس‌خیس میباشد.

برآوردن غرض جست‌وجو در بهینه سازی داخلی
با محتوای منحصر به فرد و نفیس به شیت اولیه گوگل میایید، البته برای باقی ماندن در ورقه نخستین می بایست مقصود جست‌وجو را برآورده نمایید. به ذکر دیگر، کاغذ شما می بایست دقیقا با منظور استفاده کننده یکی‌از باشد. در غیر این شکل، کاغذ شما در صفحه های دیگر گوگل دفن شود.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()