نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

بهینه سازی Edge
اکثر کاربرانی که از سیستم  دوره آموزش سئو استدلال آی وی اس به کارگیری می نمایند به‌دنبال اپ ی بدون پول در موضوع بهینه سازی هستند چون اکثر زمان ها نرم افزار های آی وی اس در مسئله بهبود بهینه سازی سایت مبلغی می‌باشند و مکلف به پرداخت مخارج هنگفت می‌باشند.

ولی طرحی را به شما معرفی میکنیم که تجهیزات متنوعی را به طور بدون‌پول در دست شما می‌گذارد ولی تعداد نظارت ها محصور میباشد و برای از دربین بردن این محدودیت بایستی حساب حرفه‌ای اپ را بخرید.

از خصوصیت های این نرم افزار می شود به قابلیت و امکان اکران سکو در تارنما الکسا، ارزیابی پیوند های خروجی و ورودی، استعمال از جستجوی حقیقی و واقعی گوگل برای اکران نتیجه ها ظریف، اکران نموداری و خروجی به چنگ آوردن از نمودار ها اشاره نمود.

برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک فرمایید.

ابزار جت seo
یک کدام از دیگر از ابزارهایی که شما میتوانید از آن به کارگیری فرمایید تا کلمه ها خویش و رده آن‌ها را در دست گرفتن فرمایید، ابزار جت بهینه سازی است. این ابزار به شما این اقتدار را میدهد تا عبارات کلیدی خویش را در هر لحظه تحقیق فرمایید و منزلت آنان‌را ببینید و همچنین میتوانید پروسه پرورش کلمه ها خویش را نیز تحقیق و محاسبه فرمائید.

چرا نظارت seo در موبایل هوشمند
گاها عواملی مانند رفتن به هجرت، رفتن به ضیافت و یا این که حتی کار پاره هنگامی که ممکن میباشد یک طراح وبسایت داشته باشد بازدارنده از تفحص بی نقص و به موقع به وب سایت و تحقیق سئوی آن می گردد.

چون درین مواقع دسترسی به سیستم کامپیوتر رومیزی و یا این که حتی لب تاپ قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد؛ از این رو به کار گیری از همچین اپ هایی برای بررسی وبسایت میتواند این قابلیت و امکان را به صاحبان وب سایت بدهد که در هر جا و در هر نقطه ای بتوانند وب سایت خویش را سئو نموده و همواره توسعه و گسترش وبسایت را بهبود ببخشند.

شما هم در شرایطی که درپی seo تارنما خویش با به کار گیری از موبایل تلفن همراهتان می باشید سفارش میکنیم از اپ های بالا برای این دستور به کار گیری فرمائید. درین نوشته‌علمی ضمن اپ های اندروید ما یک نرم‌افزار آی وی اس کاربردی را به شما معرفی کردیم تا بتوانید ضمن چک seo وبسایت با تلفن همراه اندروید با موبایل های آی وی اس هم به‌این دستور بپردازید. امید‌واریم از این مقاله غایت به کارگیری را ببرید.

شما می‌توانید پروژه ساخت وب سایت و بهینه سازی خویش را از 0 تا 100 در مشت دسته seoedu قراردهید و از اشخاص دارای تخصص در مجموعه ما سرویس ها خیلی عالی و حرفه‌ای را اخذ کنید.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

سئو آف پیج به همه کار هایی گفته میگردد دوره آموزش سئو  که در فارغ وبسایت جاری ساختن می‌گردد. 15 تکنیک سئو آف پیج درین نوشته‌علمی معرفی شد‌ه‌است.


سئوی آف پیج

سئوی آف پیج چیست و چرا امروزه سئو آف پیج بیشتر از تمامی گزینه دقت قرار گرفته میباشد؟

متاسفانه امروزه اشخاصی که مبادرت به ساخت محتوا برای تارنما خویش می نمایند، هیچگونه اطلاعاتی در امر بهینه سازی ندارند و در محتوای آنها هیچ سیرتکامل تکنیک seo به فعالیت نرفته میباشد.

همانگونه که میدانید، بهینه سازی به معنای سئو موتورهای کاوش میباشد. به مخاطب بردن اصول seo در باطن صفحه های خیلی اساسی میباشد و در حالتی‌که به طور تماما اصولی به شغل رود، سبب ارتقاء درجه کاغذ در گوگل می‌گردد و در سود واحد سنجش و نرخ ورودی را بیشتر می نماید.

seo امروزه به دو بخش seo داخلی و سئوی آف پیج تقسیم بندی می‌گردد.

بهینه سازی داخلی اشاره به همه مواقعی دارااست که شما باطن ورقه وبسایت خویش اعمال می دهید و به عبارت دیگر به پژوهش کدهای درج شده می‌پردازد مانند متاتگ تیتر، متاتگ توضیحات، تگ عکس، متن و غیره

offpage مشمول تکنیک هایی میباشد که خارج از تارنما به مراد seo آن ایفا میشود مشتمل بر کار در شبکه های عمومی، کار در فروم ها و غیره میباشد.

در‌این نوشته ی علمی ما می‌خواهیم 15 تکنیک offpage را که seo وب سایت شما یاری می نماید، معرفی کنیم.
15 تکنیک گران قدر سئوی خارجی
1. وبسایت های شبکه های عمومی

امروزه دیگر شبکه‌های‌اجتماعی جز لاینفک معاش هرکسی گردیده است و اکثر عموم عضو دست‌کم یکی‌از شبکه‌های‌مردمی هستند. چهار کانال اجتماعی که بیشتر اثر را در offpage دارا هستند صورت بوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس میباشد. هر ورودی که از این شبکه‌های‌عمومی شما داشته باشید، امتیاز بالایی در گوگل داراست.

چنانچه در‌پی ارتقا سکو تارنما خویش در گوگل می‌باشید، خوب میباشد که به طبع در‌این 4 کانال عضو گردید و شغل نمائید. شبکه‌های‌اجتماعی شایسته ترین و ارزانترین منبع تبلیغات آنلاین می‌باشند.
2. ساخت و ساز محتوا

ایجاد محتوا براساس اصول seo یکی شایسته ترین خط مش ها برای ارتقاء درجه تارنما میباشد. با ساخت و ساز محتوا ناب و نو شما علاوه براینکه شما می‌توانید عذر و بهانه ای برای برگرداندن یوزرها خویش به تارنما ساخت و ساز فرمائید، موتورهای کاوشگر هم زیرا که وبسایت شما آپدیت رسانی میشود، همیشه و به صورت پیوسته وبسایت را پژوهش می نمایند( می‌خزند). این نکته را در لحاظ داشته باشید که هرچه محتوا نو و ناب باشد، شما از جايگاه و اعتبار بالاتری نزد گوگل منتفع خواهید بود.

مهم‌ترین نکته صرفا این میباشد که محتوای شما می بایست براساس اصول بهینه سازی نوشته گردد و در‌حالتی که به‌این قضیه خیلی وارد نیستید، میتوانید یک وب لاگ نویس را استخدام فرمائید.
3. بازاریابی محتوا

یکی‌از تکنیک های سئو آف پیج، بازاریابی محتوا است. شایسته ترین راهی که می قدرت بازاریابی محتوا را در آن جاری ساختن اعطا کرد، تایپ کردن لحاظ خویش به یاور لینک و پیوند اساسی تارنما در وب لاگ های دیگر وبسایت ها میباشد. این لینک و پیوند بوسیله موتورهای کاوش آیتم پیمایش قرار میگیرد و قادر است منجر ارتقا درجه وبسایت شما خواهد شد.
4. بازاریابی فروم و انجمن ها

فروم آنلاینی که مربوط به بیزنس شما می‌باشند را پیدا فرمائید و در آنان شغل فرمایید. به سوال های جواب دهید و در پیام هایی که قرارداده گردیده‌است حیث بدهید. این به شما امداد می نماید که یک شخص دارای تخصص شناخته گردید و سبب ساز ارتقاء آوازه شما می‌گردد. در بعضا از فروم ها هم شما مجاز به قرار دادن پیوند میباشید که پیوند ها بوسیله موتورهای کاوش پیمایش می‌شود.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

_ با کمپانی بهینه سازی همیاری کنیم یا این که سئوکار فریلنسر؟

با کمپانی seo همیاری کنیم یا این که سئوکار دوره آموزش سئو  فریلنسر؟اینکه با یک سئوکار همیاری فرمایید یا این که با یک کمپانی seo، تصمیم فردی خودتان میباشد و خب هرکدام مزایا و معایب خودش را داراست. به عنوان مثال همیاری با سئوکارهای فریلنسر یا این که به عبارتی دورکار، مقداری ریسکی میباشد البته خب در طرف مقابل، مدام هزینه سرویس ها seo در موسسات بیشتر از هزینه خدماتی میباشد که سئوکارهای فریلنسر و آزادکار عرضه میکنند. به این ترتیب اینجا بایستی فی مابین ریسک و هزینه یکی‌از را تعیین فرمائید.
_ پیش از همیاری به چه چیزی دقت کنیم؟

مهمترین چیز پیش از تعیین یک سئوکار یا این که کمپانی برای سپردن پروژه تارنما تان به آنان، مثال کارهاست! در واقع پیش از اینکه هر سیرتکامل قراردادی با طرف مقابل ببندید، می بایست به طبع مثال شغل های شان را مشاهده کرده و مطمئن گردید که به هیچ عنوان این اشخاص صلاحیت مورد نیاز برای همیاری را دارا هستند یا این که خیر. ضمنا حتی سفارش می‌کنم درصورتی که شخص یا این که کمپانی، سایتی را تحت عنوان مثال کارش به شما معرفی کرد، با مالک وبسایت متبوع تماس گرفته و خلال مطمئن شدن از صدق این داعیه، تجربیات اش در همیاری با این موسسه یا این که شخص سئوکار را بپرسید.

خلال این، مطلقا تفاهم نامه سفت و جامعی بنویسید و به هیچ وجه تا پیش از عقد تفاهم نامه، به طرف مقابل هزینه پرداخت نکنید. یادتان باشد که در بخشی از این تفاهم نامه، طرف مقابل بایستی بیان نماید در شکل متفحص نشدن تعهدات (بهینه سازی شدن روی لغات متبوع) می بایست کلیه یا این که بخشی از هزینه ها را به شما برگرداند.
_ از کدام حرف ها بترسیم؟

می‌خواهم 2 گزاره را به شما معرفی کنم که به محض شنیدن شان از دهن یک سئوکار، بایستی ارتباط تان را با وی انقطاع نمائید!

پاراگراف نخستین: شمارا روی کلمه ها متبوع به پیوند 1 می‌بریم! راستش را بخواهید حتی دیرین ترین و با سابقه ترین سئوکارها در سطح اینترنت فارسی و انگلیسی هم تعهد به بردن تارنما شما به لینک و پیوند 1 نمیدهند. خیر اینکه به پیوند 1 وصال نشدنی باشد، اتفاقا در کلیه پروژه های ما و دیگر شرکت های، وب سایت روی اکثری از لغات به پیوند 1 می رسد. البته هنگامی سئوکاری تعهد می‌دهد که شمارا روی همگی لغات به پیوند 1 می برد، می بایست شک و تردید فرمائید زیرا اینگونه چیزی با اعتنا به فضای رقابتی، احتمال آغاز عمل دیگر رقبا و… عملا ناممکن میباشد.

گزاره دوم: در کمتر از 1 ماه به کاغذ 1 میرسیم! مشاهده کنید، همان گونه که فراتر هم گفتم شیوه هایی از بهینه سازی به نام seo کلاه سیاه وجود دارا‌هستند که گوگل به شدت با آن ها مخالف میباشد. اما خلل اینجاست که هنوز چند تکنیک کلاه سیاه وجود داراست البته گوگل نتوانسته آن‌ها را تشخیص بدهد. متاسفانه بعضا سئوکارها این تکنیک ها را حافظه گرفته و به امداد شان وبسایت صاحبکار را در بازه زمانی کوتاهی به کاغذ 1 می برند. نکته مهمی که بایستی بدانید این میباشد که اکثر وقت ها این تکنیک ها همانگونه که سریعا شما‌را به ورقه 1 می برند، سریع هم سبب ساز کاهش درجه تان میگردند. در حالی که در شرایطی که وبسایت تان را به صورت اصولی بهینه سازی نمایند، ماه ها و حتی سال ها بعداز اتمام پروژه هم در برگه 1 باقی می مانید.
2_ یادگیری بهینه سازی

یادگیری سئواما دو‌مین طریق برای seo کردن وبسایت، این میباشد که خودتان دست به شغل گردیده و این مهارت را خاطر بگیرید؛ دقیقا مثل کاری که خیلی از صاحبان استحصال و شغل های اینترنتی میکنند. در صورتی اینگونه قصدی دارید، 2 رویه در مقابل تان وجود داراست:
_ یادگیری مجانی

یادگیری مجانی اکثر وقت ها به امداد منابع بدون پول در سطح اینترنت فارسی و انگلیسی ایفا می گردد. از جمله وب سایت هایی که زمان های بدون پول کوتاه دوران برگزار میکنند یا این که ویدیوهای یوتیوب. راستش را بخواهید تبدیل شدن به یک سئوکار از روش منابع بدون پول، در سکو اولیه زمان بر و در جايگاه دوم طاقت فرسا میباشد. چراکه هیچ کدام از این منابع اصول اصلی seo مثل استراتژی بک پیوند سازی، تکنیک های کلاه خاکستری و… را به شما فراگیری نمیدهند. ولی خب اینطور هم وجود ندارد که هیچ چیزی درین مسیر خاطر نگیرید و نتوانید به یاری آموخته ها تارنما را seo نمایید.

نکته: به لحاظ اینجانب در‌صورتی‌که تصمیم تان برای یادگیری بدون‌پول دورازشوخی میباشد، دستکم به سراغ کلاس های کارآموزی بروید.
_ کمپانی در زمان

راه حل دوم ولی کمپانی در زمان های آموزشی میباشد. این عصر ها به صورت تخصصی و بی نقص کلیه چیز را در زمینه ی بهینه سازی به شما یادگرفتن داده و عملا به یک سئوکار تبدیل تان میکنند. در شرایطی که بدین مسیر عشق و علاقه دارید، مطلقا نوشته‌ی علمی مقایسه عصر های سئوی فارسی را بخوانید تا از فی مابین زمان هایی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، شایسته ترین شان را تعیین کرده و در آن کمپانی فرمائید.

حرف آخر
درین نوشته‌ی‌علمی عملکرد کردم به گویش معمولی و به شایسته ترین صورت ممکن معنا بهینه سازی را به شما یادگرفتن داده و درباره‌ی چیستی آن توضیح بدهم. در صورتی‌که هنوز هم سوالی در زمینه ی بهینه سازی و دیگر جزئیات آن دارید، پرسش خودتان را در نصیب ایده ها بیان نمایید تا در کوتاه ترین مجال به آن جواب دهم. امیدوارم از رسیدگی این مقاله لذت برده باشید.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()