نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

 

سرعت بارگذاری صفحه ها
گوگل مبالغ بسیار متعددی را هزینه نموده است تا اینترنت سرعت بالاتری داشته باشد. در واقعیت، در هر بیانیه ای که از گوگل منتشر میگردد، شما به راحتی می‌توانید این مورد را متوجه گردید که این شرکت تاکید متعددی بر التفات سرعت و نقش آن در روند ایندکس موتور کاوش می نماید.

گوگل حتی برای اینکه صاحبان تارنما های گوناگون را مجبور نماید تا به ارتقاء سرعت لود صفحه ها تارنما خویش عنایت متعددی بدهند، سرعت تارنما را یکی‌از فاکتورهای مرتبه بندی خویش قرار داده میباشدبه‌این شکل شاهد هستیم که تمرکز بر بهبود سرعت تارنما، یک کدام از تکنیک های بسیار اساسی seo داخلی هر اینترنت سایتی هست.

تحت عنوان یک وبمستر، عمل شما این هست که تارنما شما تا جایی که قابلیت دارااست، در سریع ترین زمان ممکن برای یوزرها موتور جستجو گر گوگل بارگذاری گردداعتنا  دوره آموزش سئو داشته باشید که داشتن یک تارنما پرسرعت، خیر صرفا برای سئو تارنما شما موءثر میباشد، بلکه در پروسه تعامل مشتریان با کسب و کار شما نیز اثرات بسیار مثبتی خواهد گذاشت.



تلفن همراه فرندلی بودن
نسبتاً حدود 60 درصد از جستجوهایی که در گوگل اجرا می گردند، از روش تلفن های یاروهمدم می‌باشند. این یعنی که در حالتی‌که وبسایت شما تلفن همراه فرندلی نباشد، شما به راحتی نصف ترافیکی که پتانسیل اخذ آن را دارید را از دست می دهید.

چه کاری می بایست انجام دهید؟

اولیه از همه باید مطمئن گردید که حالت وبسایت شما در باب بهینه سازی برای تلفن های یاور چه‌گونه است. برای این عمل از ابزار Google mobile friendly tool استفاده کرده و سریعا هر سیرتکامل مشکلی که وجود دارااست را از دربین ببرید. آنگاه یک گام به جلو بروید و تارنما خودتان از شخصا از روش یک تلفن همراه تفحص نمایید. مطمئن گردید که همگی چیز به درستی فعالیت می نماید؛ مخصوصا قسمت های CTA.

مجموعاًَ، سایت هایی که به طور ریسپانسیو هستند، نگرانی در مورد این آیتم گوشی فرندلی بودن ندارند.

یادگرفتن سئو داخلی وب سایت,آموزش سئوی داخلی,seo داخلی

دیدگاه ها و سئو داخلی
اکثری از وبمسترها تصور می نمایند که اثر دیدگاه ها پست هایی که در وب سایت قرار میگیرند، از در بین رفته می باشد؛ البته هیچ زمان اینگونه چیزی حقیقت ندارد. نظراتی که در پست های شما وجود دارند، از جهات متعدد میتوانند به بهبود عملکرد وب سایت و تعامل شما با کاربرانتان امداد نمایند.

فرض فرمایید که شما یک استفاده کننده می‌باشید و وارد لندینگ پیج یک تارنما میشوید و مقصود شما این می باشد که با آن تیم آشنا گردید و در غایت خرید خویش را قطعی نماییدبه طور ناخودآگاه، در حالتی که شما نظری در پست ها مشاهده نکنید، فرایند عدم اتکا به طور ناخودآگاه در ذهنیت شما نقش می گیرد. گری الیس نیز اینگونه و چنددفعه اعلام نموده است که نظراتی که در یک برگه وجود دارا هستند، در واقع نشانه دهنده این میباشند که یوزرها به حصول و کاتان عشق و علاقه مند بوده و تعامل مناسبی بین شما و آنان تاسیس شده است.

در حال حاضر، کلام ما این وجود ندارد که صفحه های خویش را با نظریات اسپم و فیک لبریز کنید؛ بلکه شما باید تلاش کنید تا با رعایت اصول seo کردن داخلی وبسایت، به طوری محتوا بنوبسید که یوزرها ناخودآگاه بعداز استیناف آن صفحه از وبسایت شما، سوالی بپرسند یا این که نظرشان را اعلام نماینداین موسسه از حیث ها می‌باشند که به بهبود seo داخلی وب سایت شما کمک می نمایند.

آموزش بهینه سازی داخلی وب سایت,آموزش سئوی داخلی,seo داخلی

???? مهم ترین متا تگ ها در سئو داخلی
همانگونه که می دانید، قسمت بسیار متعددی از سایت ها توسط تگ های html پیاده سازی می‌گردد، اما در میان آنها تگ هایی وجود دارد که التفات بیشتری نسبت به سایرین داردچنانچه ما آن تگ های html را به نه در تارنما به کارگیری کنیم، اثر بسیار متعددی در مرتبه وب سایت ما به وجود می آورددر ادامه این بخش مهم در seo داخلی سایت را بازرسی می‌کنیم:

مهم‌ترین تگ های اچ دی ام ال و اثر آن بر seo تارنما :

تگ تیتر
تگ آلت تصاویر
متا تگ کنونیکال
متا تگ ربات ها
متا تگ واژه و کلمه کلیدی
متا تگ توضیحات


:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


seo برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که لغت ها معادلی زیرا بهینه سازی یا این که بهینه سازی موتور کاوش دارااست که کلیه آن ها به یک مضمون‌ می‌باشند و می اقتدار آن را بصورت تحت تمجید نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور کاوش) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي کاوش با شیوه‌هاي غير اخلاقي نيست. آنها براي یاری کردن به بهبود رويت و رابطه اینترنت سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با غرض رسيدن به سکو‌بندي بالا، ايجاد گردیده‌اند.

seo را مي‌توان گروه‌اي از طریق‌ها براي تغيير استراتژيک اینترنت سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط کاغذ و افزايش اهميت آن در شیت نتايج کاوش، مي‌پردازد.

سئو فرآيند بی آلایش‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي خواهد شد زيرا نيازمند علم زياد، دانش پيش زمينه‌اي و حوصله است. موتور‌هاي کاوش با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي درجه‌بندي خویش غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين بهینه سازی بروز نگه داشتن داده ها خویش در اين زمينه است.

بهینه سازی تارنما یا این که بهینه سازی وبسایت یک کدام از عمل هایی میباشد که توسط سئوکار جاری ساختن می شود.

الگوريتم جايگاه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت جايگاه‌بندي يک سايت میباشد. از اين رو مهندسين بهینه سازی مي‌بايست اصلی‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي چیره seo بدانند.

بهینه سازی چیست

اوايل استارت سئو
در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي کاوش کار خویش را استارت کردند؛ بعضي از دوستداشتنی‌ترين آن ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان عموم موتورهاي کاوش را به ديد يک ليست فهرست گردیده نگاه مي‌کردند که همچون ورقه زرد رنگ، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا اجرا مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همانند AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رویش مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظواهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استعمال مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم واژه و کلمه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک واژه و کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه مصرف شده تقسيم بر تعداد تک تک عبارات کاغذ) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي ادراک محتويات اینترنت سايت‌ها استعمال مي‌کردند. در پی اين پرورش سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خویش را شروع کرد. با پیشرفت جايگاه‌بندي صفحه ها بوسیله موتور‌هاي کاوش، مهندسين سئو در‌پی پيدا کردن طریق‌هايي جهت تاثيرپذيري در سکو بندي اين موتورها چه با استفاده از طریق‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يک نوشته‌علمی که بوسیله نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع‌به گسترش‌دهندگان اینترنت سخن کرد که براي قرار تهیه نمودن در بالاي برگه نتايج کاوش از طریق‌هاي غير اخلاقي بهینه سازی استعمال مي‌کردند. اين نوشته ی علمی توضيح مي‌دهد که چگونه توسعه و گسترش‌دهندگان اینترنت به راحتي يک سايت را به همدم کلمات کليدي ويژه که معمولا در پشت گرافيک سايت نهفته گردیده‌است، بارگذاري مي‌نمایند که در نتيجه موتورهاي کاوش اين عبارات کليدي را شمارش کرده و سکو بندي سايت را افزايش مي‌دهند.

همانگونه که گفته شد بدست آوردن درجه‌بندي بالا براي لغت ها کليدي خاص در اوايل عمل خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن مجال قرار فراهم نمودن در بالاي ليست نتايج کاوش تضمين گردیده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي کاوش پيچيده‌خیس گردیده‌اند و خيلي دشوار است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي کاوش را دستکاري نمایند، اما اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي کاوش امروزه نيز وجود دارااست و ادامه پيدا خواهد کرد.

هدف ها سئو چیست ؟
هدف سئو کمک به اینترنت سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش رابطه بين صفحه ها و لغت ها کليدي وارداتی توسط یوزرها است. نمايش دادن بيشترين صفحه های مربوط به پرس‌و‌جوي جستجوي وارداتی داراي مزاياي زيادي هم براي استفاده کننده و هم براي موتور کاوش است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط کاوش گردیده را پيدا مي‌نماید و موتور کاوش قابل اتکا مي‌خواهد شد چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحه های مرتبط را نشانه مي‌دهد.

بعد از اينکه سئوبراي بهبود درجه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي عمل خویش را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند علم و مجال براي پياده‌سازي طریق‌هاي خویش شد. زمان، گرانقدر‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه میباشد.

بسته به اينکه به چه شکل کلمه ها کليدي رقابتي در بهينه سازي آیتم به کار گیری قرار مي‌گيرند، seo هفته‌ها يا ماه‌ها ارتفاع مي‌کشد تا به نتيجه رسد. در شرایطی که چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي کاوش تخت گاز ديده نشود ولي در دراز برهه زمانی مزاياي بهینه سازی باعث افزايش جايگاه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان میباشد. براي اینترنت سايت‌ها خيلي مهم میباشد که در ورقه اولیه نتايج کاوش گوگل به خصوص جزو سه عدد نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را دربرگیرنده مي‌گردد، قرار گيرند.

اين جاي تعجب نيست که اینترنت سايت‌ها با تولیدات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند آموزش خصوصی سئو بر راز رسيدن به جايگاه يک نتايج کاوش رقابت نمایند. به عنوان مثال واژه و کلمه کليدي رقابتي \\\\\\\"بيمه خودکار\\\\\\\" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خویش تخصیص مي‌دهد، اين بدين معني میباشد که 3 درجه نخستین 58.4 درصد بازديدکنندگان و خویش درجه نخستین 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خویش تخصیص مي‌دهد. اين مورد براي خيلي از سايت‌ها سودمند می باشد که در بالاي نتايج کاوش قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌گردد.

يک تحقیق ديگر نشانه مي‌دهد کاوش کنندگان خيلي دوست دارا‌هستند روي پيوندهاي طبيعي نتايج کاوش کليک نمایند؛ اين مطالعه مشخص مي‌نماید 72.3 درصد یوزرها گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج کاوش کليک مي‌نمایند و تنها 27.3 درصد یوزرها روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت گردیده کليک مي‌نمایند. اين يکي ديگر از دلايلي می‌باشد که کمپانی‌ها تاثير seo را دانسته و حاضر می‌باشند براي آن فرصت و هزينه صرف نمایند.
بطور کلی هدف ها سئو را می اقتدار بصورت زیر خلاصه نمود:

در بازدید وب سایت اثر بسزایی داراست.
باعث ساخت و ساز مارک میشود.
سبب ارتقاء ترافیک تارنما گردد.
سبب ساز گردیده سایت در شیت نتایج موتور کاوش از درجه بهتری بهره مند شد.
منجر ارتقاء فروش تولید ها شود.
شایسته ترین ابزار برای تبلیغات میباشد.
سئو موتور کاوش چیست

سئو داخل شیت چیست ؟ (On Page seo)
سئو باطن ورقه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات اینترنت سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌گردد؛ به صورت کلي هر چيزي که در سايت خویش بارگذاري مي‌کنيد مرتبط با سئو On Page مي‌خواهد شد. اين طرز پايه تک تک تلاش‌هاي بهينه‌سازي می باشد زيرا جايي میباشد که شما بيشترين در اختیار گرفتن را روي آن داريد. هر سیرتکامل تغييري را که شما در محتويات سايت خویش ايجاد مي‌نماييد در نتايج کاوش تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي اساسی میباشد که طریق بهینه سازی On Page بدرستي گذشته از طریق سئو Off Page صورت پذیرد.

سئو خارج صفحه چیست ؟ (Off Page seo)
بر خلاف شیوه seo On Page که پیشرفت اینترنت سايت با در دست گرفتن مستقيم بالايي ایفا مي‌شد، طریق بهينه سازی خارج صفحه دربرگیرنده کل ارتقاهايي میباشد که در فارغ اینترنت سايت شما جاری ساختن مي‌شود؛ اين مشتمل بر تک تک چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن مرتبه‌بندي بالاي سايت شما یاری دهد. بهینه سازی Off Page در مرتبه نخستین در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌نمایند) متمرکز مي‌شود سپس با به کارگیری از طریق‌هايي که در خارج از اینترنت سايت انجام مي‌گردد به بهينه‌سازي موتور کاوش مي‌پردازد.

سئو Off Page يک فرآيند نامحدود میباشد که توسط مهندسين بهینه سازی در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌خواهد شد.

سئو کلاه - سفيد چیست ؟ (White Hat)
در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو کلاه – سفيد به گروه تکنيک‌ها، طریق‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي کاوش تبعيت مي‌نمایند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي کاوش و يا یوزرها به هيچ وجه نيست. اين همچنين به بهینه سازی اخلاقي نيز ياد مي‌خواهد شد زيرا دليل آن اين است که يا اجراي بلند بازه زمانی داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن سکو‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي کاوش استفاده مي‌نماید.

seo کلاه - سیاه چیست ؟ (Black Hat)
به عبارتي ديگر اصطلاح seo کلاه – سياه اشاره به گروه‌اي از امرها دارااست که به مراد فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي کاوش با هدف بدست آوردن سکو‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين اساسی می‌باشد که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌گردد و بکارگيري اين شیوه‌ها خطر بیرون شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارااست.

اعمال تاکتيک‌هاي بهینه سازی کلاه – سياه ممکن می باشد که منجر افزايش رشد ناگهاني در نتايج کاوش خواهد شد ولي مي‌تواند باعث به پرداخت جريمه و يا حذف بی نقص از فهرست پايگاه داده موتور کاوش خواهد شد.

مقاله ها در خصوص بهینه سازی موتور کاوش
در ذیل به بعضا از مقاله ها درباره ی سئو موتور کاوش اشاره شده است:

پژوهشی در استراتژی های سئو موتور کاوش برای پیشرفت تارنما های بزرگ
درین بازرسی پژوهشگر این نظر را دارد که زمانی که طراحی تارنما به نقطه پايان می رسد مشکلی که خیلی از شرکتهای با آن مواجه میباشند این زمینه است که نمی دانند که چه‌گونه وب سایت خویش را در وب نام گذاری کند که شایسته ترین نحوه برای معرفی تارنما بهنیه سازی موتور کاوش میباشد. درین مطالعه بر اساس 77 معیاری که از منابع متفاوت و موتورهای کاوش پژوهش کرده است استراتژهای سئو برای توسعه و گسترش تارنما را بصورت ذیل معرفی می کند:

بهبود ساختار سایت
استراتژی لغت ها کلیدی
استراتژی URL
seo کد
پردازش کردن متن
بهینه سازی پیوند های ورودی
استراتژی اسم دامنه و هاست
محاسبه تکنیک های سئو موتور کاوش
این مطالعه استراتژی seo شرکتهای گوگل و مایکروسافت را مطالعه و توضیح داده می‌باشد و موردی که جهت بازرسی و احتساب قرار داده است، استراتژی های مرتبط با کمپانی مایکروسافت می باشد. مهم‌ترین معیارها برای seo تکنیکال از لحاظ محقق عبارتند از:

افزودن Allow یا این که DisAllow به نقشه وبسایت
افزودن URL به نقشه تارنما
افزودن نقشه وب سایت به robots.txt
به کار گیری از ابزارهای احتساب جهت crawl
seo موتور کاوش جهت ارتقاء بهبود رویت وب سایت
در این بازرسی محققین عواملی که در افزایش درجه سایت اثر دارند را به 3 سه قسمت تقسیم بندی می نمایند:

موسسه ها دارای موتور کاوش: جستجوکنندگان در صفحه ها موتورهای کاوش یک پرس و جو را انجام می نمایند آنگاه سود آن در برگه نتیجه ها موتور کاوش نشان داده میشود.
اینترنت مسترها و شرکتهای سئو موتور کاوش: کمپانی هایی که با استفاده از یک‌سری ابزار و مهارت ها کوشش می نمایند سکو سایت ها را در شیت نتایج موتور کاوش ارتقا دهند
کاوش کنندگان در موتورهای کاوش: عده ای می باشند که در موتورهای کاوش بدنبال یافتن داده ها گزینه نظرشان می‌باشند.
محققین معتقد هستند اشخاصی که فعالیت سئو را ایفا میدهند بایستی از واپسین تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای کاوش مطلع باشند و عواملی که منجر می گردد ترافیک وب سایت ارتقاء پیدا کند را بخوبی بشناسند و همینطور از کلماتی که یوزرها آخری بدنبال آن می گردند نیز آگاهی داشته باشند و بعبارتی دیگر می بایست داده ها خویش را در سه تیم بندی بالا مدام بروز نگه دارا هستند.

بهینه سازی موتور کاوش: مفاهیم مطالعه فنی
در این بازرسی بر طبق چند مقاله ها، مطالعات و راهنمایی ها بعضی از مفاهیم سئو موتور کاوش اورده شده هست. محقیق معتقد میباشند بهینه سازی موتور کاوش فرآیندی است که هیچ گاه خاتمه نمیگیرد و تکنیک های متعددی برای عالی کردن مرتبه سایت وجود دارد ولی طراحی کلیه آن‌ها نقص‌ است. :

تکنیک هایی که در‌این تفحص برای seo تیتر گردیده‌است عبارتند از:

ارتقا لینک و پیوند های فرنگی
تغییر تحول نام پوشه ها
لینک و پیوند یک طرفه
کلمه ها کلیدی
به کار گیری از Meta Tag
استعمال درست از تیتر
استفاده از robots.txt
بهینه سازی محتوا
اشکال seo
سئو بصورت کلی به 4 مجموعه تقسیم بندی می شود. این تقسیم بندی بیشتر از لحاظ مفاهیم اصلی seo بوده که عبارتند از:

بهینه سازی داخلی: به تمامی بهینه سازی ها که باطن سایت واقعه می افتد گفته می شود.

seo داخلی به روند سئو صفحات وبسایت جهت وصال به حاصل بالای موتورهای کاوش گفته می‌شود. مواقعی از قبیل محتوا، عبارات کلیدی، نشانی صفحه های، تصاویر و ده ها استراتژی دیگر در seo داخلی طراحی می شود.

در نوشته‌ی‌علمی آموزشی بهینه سازی داخلی به تکنیک های جامع و اساسی این راه seo پرداخته گردیده است. با طراحی این مفاد می‌توانید درجه بالایی را در حاصل گوگل بدست آورید.

offpage: به کلیه سئو ها که فارغ وبسایت جاری ساختن می‌گردد گفته می گردد.

سئو خارجی به تمامی استراتژی هایی که در سوا تارنما انجام می شود، گفته می‌گردد. استراتژی هایی از قبیل برندسازی، کانتنت مارکتینگ، لینک و پیوند سازی و عمل در شبکه‌های‌مردمی. طراحی این استراتژی های باعث می گردد تا موتورهای کاوش به وب سایت شما پشت گرمی بیشتری کنند.

در مقاله آموزشی offpage seo به تکنیک های جامع این راه سئو پرداخته شده است.

seo فنی: به seo هایی که برای خزیدن بهتر موتورهای کاوش در وبسایت انجام می گردد گفته می‌گردد.

بهینه سازی تکنیکال به همگی جنبه های فنی سایت که روی سئو موءثر میباشد، می‌پردازد. مواقعی از قبیل هاست، سرعت وب سایت، نقشه xml، روبات و ده ها استراتژی دیگر که می تواند در seo تکنیکال طراحی خواهد شد.

بهینه سازی تکنیکال این قابلیت را برای موتورهای کاوش فراهم میاورد که چگونگی وب سایت شما را در زمانی که می خواهند یوزرها را به وب سایت شما هایت نمایند، نظارت کنند. در نوشته‌علمی seo تکنیکال می‌توانید این استراتژی های را بصورت کامل بیاموزید.

seo محلی: به seo هایی که برای یک حوزه‌ یا این که محله خاص اعمال می گردد گفته می شود.

seo دارنده معیارهای مختلفی می‌باشد که از مهمترین این معیارها رسیدگی عبارات کلیدی میباشد. در صورتی‌که در متن خویش از محتوای با کیفیت استعمال کنید و آن متن را برای کلمه ها کلیدی باصرفه کنید می توانید بازدید کنندگان متعددی را به سمت وب سایت خویش هدایت کند. همینطور استعمال از متا تگ ها و تصاویر در‌این بهینه سازی اثر متعددی دارااست

چه گونه کارشناس سئو شویم؟
برای تبدیل شدن به یک کارشناس بهینه سازی شغل های متعددی باید صورت بپذیرد. یادگیری اصول اول بهینه سازی بسیار اساسی است و مهم‌ترین اصل درین مراحل یادگیری طرح ریزی است.درصورتی که چه ممکن است تامل نمایید چیزهای متعددی برای طراحی برنامه نیست ولی زمانی آنان‌را کنار هم قرار دهید متوجه خواهید شد چیزهای متعددی وجود خواهد داشت.

این احتمال وجود دارااست که شما نخواهید خویش تبدیل به یک دارای تخصص بهینه سازی گردید و بخواهید یک دارای تخصص سئو در کنار خویش داشته باشید که در‌این ارتباط کمپانی سئوکار قادر است تحت عنوان یک کمپانی متخصص درین حوزه به شما امداد کند.

چرا seo عنایت دارااست؟
اگربخواهیم در یک گزاره جواب دهیم: کاوش یک منبع تعالی ترافیک می باشد.

مهم‌ترین دلایل عنایت بهینه سازی در seo آمده میباشد:

1. جستجوی ارگانیک اکثر اوقات منبع اصلی ترافیک وبسایت است
طبق واپسین نظرسنجی های صورت گرفته در وب سایت های مختلف، بیش تر از 60 درصد از مجموع ترافیک تارنما ها طریق موتورهای کاوش مانند گوگل، بینگ، یاهو و یوتیوب بدست می‌آید. مجموعاَ، کاوش 10 موازی بیشتر از رسانه های اجتماعی ترافیک داراست.

2. seo سبب تشکیل داد پشت گرمی و اعتبار میشود
مقصود seo تولید مبنا ای کارکشته برای یک سایت بوده و باعث ساخت اعتبار و مارک سازی و جلب اتکا بیشتر برای یوزرها می گردد.

3. seo شایسته ترین رویکرد برای فهم صدای کاوش کننده میباشد
از فهم تغییرات گرانقدر بازار تا درک هدف کاوش کننده در جزئیات، بهینه سازی به ما میگوید که مشتریان چه می‌خواهند و چه نیاز دارا‌هستند.

4. سئوی بهتر همینطور به معنای تجربه کاربری بهتر می باشد
تجربیات کاربری به حق تقدم نخستین هر بازاریاب تبدیل شد‌ه‌است. همگی خواستار درجه بندی ارگانیک خوب و حداکثر بازدید میباشند

5.سئوی محلی به معنای ارتقا تعامل، ترافیک و نرخ تبدیل است
با ارتقا ترافیک گوشی، جستجوی محلی به نصیب اساسی توفیق استحصال و شغل های خرد و میانگین تبدیل شده است.

6. seo بر چرخه خرید تأثیر متعددی داراست
ارتقا نرخ تبدیل عنصر حیاتی seo میباشد. به کارگیری از تاکتیک‌های بهینه سازی سبب چشم شدن بیشتر محصولات و سرویس ها تارنما گردیده و اهمیت و قابل پشت گرمی بودن آنچه به مشتریان ارتقاء یافته و خرید آن تولید ها و سرویس ها به تناسب ارتقاء می‌یابد.

دلایل ضرورت بهینه سازی( سئو موتور کاوش) چیست؟
چرا بهینه سازی ضروری می باشد؟ می بایست بدانیم که عموم در حال حاضر آحاد داده ها مایحتاج خویش را در وب کاوش می نمایند.کاوش دیگر محصور به رایانه ها و حتی تلفن های یاروهمدم وجود ندارد و مشتمل بر ساعت، عینک و توسعه یافته ترین دستگاه های هوشمند می شود.

از آنجایی که کاوش برای اشخاص به گونه های گوناگون، اعم از صوتی، اینترنت یا این که حتی یوتیوب ضروری میباشد، seo نیز یک وبسایت جهت ارتقا بازدید آن در نتایج جستجوی الزامی می‌باشد.

با توسعه مداوم فناوری و ظهور دستگاه های تازه که اشخاص برای جستجوی خویش از آن‌ها استعمال می نمایند نرخ کاوش هیچوقت کاهش نمی حافظه. بنابراین، مدام بایستی به توسعه و گسترش و بهینه سازی تارنما خویش ادامه دهید تا به صدر نتیجه ها کاوش برسید.

بنابراین مداقه بهینه سازی برای موتورهای کاوش یا این که بهینه سازی درین است که بازدید یا این که ترافیک رایگان برای شما به هم پا خواهد داشت، به شرطی که محتوای قابل قبولی تهیه کرده باشید که نیازهای یوزرها را برآورده کند.

چه‌گونه میتوانم seo را خاطر بگیرم؟
در‌صورتی‌که عشق و علاقه مند به حصول داده ها بیشتر راجع به بهینه سازی یا این که سئو موتورهای کاوش (سئو) میباشید، یک‌سری وبسایت عالی وجود دارا هستند که میتوانند منابع ما یحتاج را در چنگ شما قرار دهند. Search Engine Land، Moz و Semrush کلیه این وب سایت ها از مراجع دارای اعتبار در سراسر عالم هستند و داده ها متعددی در ارتباط با پژوهش ها لغت ها کلیدی گرفته تا ساخت لینک و بازاریابی محتوا ارائه میدهند. نکته مهم اینکه، آن‌ها اکثری از این داده ها را به طور رایگان ارائه میدهند. صرفا کاری که می بایست اعمال دهید این میباشد که برای پژوهش تارنما ها و پست های وب لاگ آنان وقت بگذارید. همینطور در‌صورتی‌که می خواهید از منابع فارسی به کارگیری فرمائید وبسایت کمپانی سئوکار دربرگیرنده صدها نوشته‌ی علمی بهینه سازی بوده که بصورت رایگان میتوانید از این داده ها به کارگیری نمایید.

بهینه سازی کلاه خاکستری
این طرز بهینه سازی مابین بهینه سازی کلاه سپید و کلاه سیاه بوده و روی هم رفته با دقت به ریسک آن توصیه نمی شود. به دلیل آن که طریق های seo کلاه خاکستری خیر به دسته کلاه سپید و خیر به تیم کلاه سیاه وابستگی دارا هستند چون موقعیت و مقررات مرتبط با این seo نامشخص می باشد. با این وجود، استعمال از طریق های بهینه سازی کلاه خاکستری سبب به محدودیت وبسایت در موتورهای کاوش نمی‌شود. ایفا طرز‌های بهینه سازی کلاه خاکستری میتواند به وب سایت در طی بر زمان زخم وارد کند. با این فعلا برای دریافت اطلاعات بیشتر به محتوای seo کلاه خاکستری مراجعه گردد.

seo در بین المللی چیست؟
بهینه سازی فی مابین المللی ترافیک ارگانیک تارنما شمارا از مناطق و زبان های مختلف بهبود میبخشد. در شرایطی‌که می‌ خواهید در بهینه سازی فی مابین‌المللی پیروز گردید، بایستی به بافت فرهنگی بیزنس هدف خویش دقت نمائید و به آنها اذن دهید تا بتوانند مطابق تمدن و لهجه خویش از وب سایت شما استعمال کنند. جهت اعمال بهینه سازی در میان المللی در پوسته خویش باید به تاریخ‌ها و زمان‌ها بر پایه ی جای های غرض خویش به صدق به کار گیری نمائید. غرض بهینه سازی در بین المللی تشکیل داد یک تجربیات آنلاین بهتر بصورت جهانی برای مخاطبان مقصود شما میباشد.

یک سری تکنیک مهم که یک متخصص بهینه سازی بایستی مدام رعایت کند
1- یک زیر ساخت فنی قدرتمند برای سایت ایجاد کرد نمائید
بهینه سازی تکنیکال از قیمت بسیار بالایی برای موتورهای کاوش مخصوصا گوگل شامل است. در‌حالتی که وب سایت شما به کندی بارگذاری گردد، یوزرها تمایلی ندارند که در سایت شما باقی بمانند و اصطلاحا نرخ فراروگریز سایت شما ارتقا می‌یابد. همینطور درصورتی که وب سایت شما دارنده خطاهای متعددی باشد، نمی تواند در seo شانس بالایی داشته باشد. در seo تکنیکال سرعت لود صفحه ها از اهمیت بالایی منتفع هست تا آنجاییکه گوگل در سال 2022 یک پروژه تازه به نام Core Web Vitals برای آن راه اندازی نمود که برای دریافت اطلاعات بیشتر درین ارتباط به نوشته‌علمی کور اینترنت ویتال مراجعه نمایید.

2- بازرسی جامع کلمه ها کلیدی تارنما خویش را بدرستی اجرا دهید
پس از آنکه بهینه سازی تکنیکال وبسایت خویش را ایفا دادید و سایت از دید فنی مشکلی نداشت نوبت آن است که برای وبسایت خویش کلمه ها کلیدی مطلوب تعیین نمائید. عبارات کلیدی کلاً به دو مجموعه تقسیم بندی می شوند:

1- کلمه ها کلیدی Seed: این کلمات کلیدی معمولا کوتاه بوده و میان 1 تا 3 واژه و کلمه می باشند. برای مثال درصورتی که وبسایت شما درخصوص دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند کلماتی از قبیل: دیجیتال مارکتینگ، سرویس ها seo و .. جزو کلمه ها کلیدی Seed محسوب می‌شوند.

2- کلمات کلیدی وقت گیر: این کلمه ها کلیدی معمولا زمان بر خیس بوده و بیشتر از 3 کلمه می باشند و مرتبط با پرس و جو های خاص می‌شوند. مثلا: بازاریابی محتوا چیست؟

درصورتی که بیزنس شما خرد میباشد و تازه می خواهید فعالیت خویش را آغاز فرمائید خوب میباشد روی لغت ها کلیدی وقتگیر تمرکز داشته باشید. چون رقابت روی این لغت ها معمولا کمتر است و براحتی می توانید در موتورهای کاوش منزلت کسب فرمایید. کلاً پیشنهاد می شود برای وب سایت خویش ترکیبی از لغات کلیدی Seed و وقت گیر گزینش فرمائید. ابزارهای متنوعی نیز وجود داراست که میتواند به شما یاری متعددی کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به نوشته‌علمی عبارات کلیدی مراجعه شود.

3- محتوایی ساخت نمایید که در موتورهای کاوش جايگاه بگیرد.
ساخت محتوای با کیفیت عالی این قابلیت و امکان را برای شما مهیا می کند تا بتوانید در حوزه کاری خویش تحت عنوان وب سایت مرجع قرار بگیرید. در محتوای کیفیت بالا معیارهای متعددی اثرگذار هستند. بعضی از آنان عبارتند از:

غرض استفاده کننده: اول از همگی شما باید بازرسی نمایید که آیا محتوای شما با مقصود کاربر انطباق دارااست یا این که نه؟ آیا در حد قابلیت به سوالات جواب قانع کننده ای می‌دهد یا این که نه؟

ارتفاع محتوا: طبق پژوهش ها ارائه گردیده بوسیله HubSpot ارتفاع یک مقاله ایده آل دربین 2100 تا 2400 کلمه و واژه می باشد. این بدین معنی وجود ندارد که محتوای کمتر از این واژه نمی تواند جایگاه بگیرد، بلکه هر چقدر محتوا بی نیاز خیس و کاملتر باشد می‌تواند کارایی بهتری داشته باشد و خوانندگان را مجال فرصت بیشتری در تارنما نگه دارااست.

منحصربه‌فرد بفرد بودن: محتوای تارنما هایی که در سکو های بالا نتیجه ها کاوش قرار دارند ویا بعبراتی دیگر از seo خیر منتفع هستند، مدام منحصربه‌فرد بفرد بوده و از جایی نسخه برداری نشده اند.

لینک و پیوند های داخلی: لینک های داخلی منجر گردیده یوزرها و موتورهای کاوش براحتی در میان محتواهای سایت شما جنبش نمایند و محتوای سایت شما سریع خیس ایندکس گردد.

در حالتی که جدید می‌خواهید کار خویش را استارت فرمائید و با طراحی برنامه های بهینه سازی آشنا گردید با سئوکار هم پا باشید.

سوال ها متداول
بهینه سازی وب سایت چیست و چه‌طور فعالیت می نماید؟

به فرایند اخذ ترافیک ارگانیک از موتورهای کاوش seo گفته می‌گردد. غرض از seo یا این که سئو بهبود شرایط سایت در نتیجه ها موتورهای کاوش میباشد. هر چقدر مقام وب سایت فراتر باشد اشخاص بیشتر سایت شمارا بازدید می نمایند.

seo عالی می‌باشد یا این که تبلیغات در گوگل ادوردز؟

seo به بالا رفتن سکو تارنما در موتورهای کاوش یاری می کند و به کمپانی گوگل هزینه ای پرداخت نمیشود البته تبلیغات در گوگل ادوردز یک طریق تبلیغات مبلغی بوده و به حصول و امور اذن میدهد تا شانس اکران اطلاع رسانی خویش را در نتیجه ها کاوش داشته باشند

آیا استحصال و شغل های خرد مستلزم سئو می‌باشند؟

در صورتی شما دارنده یک تجارت خرد یا این که محلی می‌باشید که سعی دارید مشتریان بیشتری در شهر یا این که محله خویش داشته باشید، سئو بسیار اصلی میباشد چون اشخاص را توانا می سازد آغاز شمارا پیدا نمایند و مارک شما را بشناسند و طبق پژوهش های انجام یافته بیش از 90 درصد عموم عشق دارا هستند سرویس ها خویش را از استحصال و شغل های محلی اخذ کنند.

تفاوت میان سئو و دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بهینه سازی در مرتبه نخستین بر جايگاه بندی یک سایت متمرکز میباشد. بازاریابی دیجیتال با غرض تقویت و تبلیغ مارک از روش شبکه های دیجیتال متعدد مانند تارنما ها، رسانه های اجتماعی، پست الکترونیک ها و غیره میباشد.

یادگیری بهینه سازی چقدر ارتفاع می کشد؟

یادگیری اصول seo 1 تا 3 ماه ارتفاع می کشد. اصول seo موتور کاوش را می قدرت در پهنا 3 ماه فهمید و یادگرفت، با این اکنون، مفاهیم توسعه یافته خیس قادر است بین 6 تا 18 ماه ارتفاع بکشد.

مزایای seo چیست؟

اگر که روی وب سایت شما یک seo کارکشته صورت گرفته باشد هر ماه سایت شما می‌تواند هزاران بازدید کننده بدست آورد و طبیعی است که می تواند بصورت مستقیم روی فروش و جذب استفاده کننده شما رابطه بدون واسطه داشته باشد. با استفاده از seo مارک شما شناخته گردیده و می‌توانید رده ویژه ای در تجارت خویش بدست آورید.

مشکلات رایج در seo چیست؟

برخی اشتباهات رایج در seo وجود دارد که قادر است به تارنما شما اسیب وارد کند. بعضی از این مفاد عبارتند از: 1- تعیین خطا عبارات کلیدی 2- محتوای بی چگونگی 3- لغت ها کلیدی اسپم 4- سرقت محتوا



:: برچسب‌ها: آموزش خصوصی سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


سئو چیست و چه تاثیری در مشاغل کوچک دارد؟
با ما همپا باشید تا درین نوشته‌علمی با بهینه سازی وبسایت و چگونگی تاثیر آن بر روی مشاغل کوچک آشنا شوید. یکی سوالات بزرگی که از سمت مشتریان دریافت میکنیم این است که seo چیست و چه‌گونه بر روی استخراج و کارها تاثیر می‌گذارد؟

برای مشاغلی که جدیدا آغاز به طراحی سایت کرده‌اند و یا وب سایت خود را باز طراحی کرده‌‌اند شاید یه خرده طاقت فرسا و هراس آور باشد که ندانند چه اقداماتی را بایستی ایفا دهند تا وبسایتشان گزینه توجه کاربران قرار گیرد و بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند.
برای اینکار نیازی نیست یک نیروی سئوکار استخدام فرمایید یا بهینه سازی وب سایت خود را به شخصی بسپارید، صرفا کافیست اصول seo را بدانید.

شما می توانید بعضا از تغییرات مثبت را استارت فرمایید که به شما در بهبود seo کمک می‌کند و با مقداری دور اندیشی از seo و با قرائت مطالب این وبسایت و یادگرفتن سئو میتوانید در مسیر بهبود جايگاه seo خود قدم بردارید و در‌پی طریق از متخصصان بهینه سازی نیز مشورت کردن بگیرید.

می توانید پیش بینی بزنید که مردم روزانه یک سری نوشته‌ی‌علمی در بلاگ تارنما خود منتشر می‌کنند؟
کاربران وردپرس به تنهایی روزانه بیش تر از 2 میلیون پست منتشر می‌کنند. یعنی 24 پست در هر ثانیه. این بدان مضمون‌ هست که کاربران زمانی که شما داشتید این چهار – پنج پاراگراف را می‌خواندید، حدود 216 پست در وبلاگ‌ها منتشر کرده اند. و جدید این اعداد، تنها مربوط به کاربران وردپرس هستند. (نقل قسم از تارنما Backlinko )

درصورتی که بخواهیم تمام پست‎ها را بشماریم، مطمئناً این تعداد بیشتر می‌شود. پس این تعداد محتوا منجر میگردد که متعدد بودن و شاخص شدن، به نوعی طاقت فرسا باشد. اما در شرایطی‌که می خواهید وبلاگ خود را به یک بلاگ موفقیت آمیز تبدیل کنید، مجبورید کوشش خود را بکنید.

در صورتی‌که شما 4-5 ساعت برای نوشتن پست‌های بلاگ وقت بگذارید، 10 دقیقه‌ای که به بهینه سازی هر پست اختصاص می‌دهید، مهم ترین زمانی می‌باشد که صرف بلاگ خود میکنید.

جای تعجب نیست که میلیون‌ها نفر هر ماه اصطلاح “بهینه سازی” و ” seo چیست ” را گوگل می‌کنند.

در هر روز، مردم بیش از 2.2 میلیون جستجو اجرا می دهند. و این تعداد صرفا مربوط به گوگل است و موتورهای جستجو دیگر حساب نشده‌اند. براین اساس، علامت داده شدن در صفحه نخستین گوگل میتواند عامل مهم تشخیص مورد باشد که حصول و کاری مالامال رونق میباشد و یا ورشکسته.

seo چیست ؟
احتمالاً می دانید که جواب seo چیست ؟ به معنای بهینه سازی موتور جستجو است، البته آیا دقیقا می‌دانید بهینه سازی چیست و مشتمل بر چه مواردی میشود؟ برای بهینه سازی به چه چیزی نیاز دارید؟ آیا مربوط به طراحی میباشد؟ یا مربوط به نوشتن می باشد؟ یا شاید مربوط به پیوند‌ها باشد. بله، مربوط به تمامی این‌ها و همچنین مفاد دیگر از اصول سئو می‌باشد. البته بیایید این سوال seo چیست را با راهنمای سئو از استارت شروع کنیم.

تعریف‌و‌تمجید سئو
این کلمه مخفف seo موتور جستجو می باشد که هنر درجه بندی بالا در موتور جستجو در نصیب غیر پولی میباشد که همچنین به عنوان لیست‌های ارگانیک شناخته می‌شوند. سئو موتور جستجو (سئو) فرآیند seo محتوای آنلاین شماست به گونه‌ای که یک موتور جستجو آن را به عنوان یک فایده رفیعتر برای جستجوی یک کلمه کلیدی خاص نشانه دهد.

seo مخفف Search Engine Optimization می‌باشد. این اصطلاح، ارتقا میزان و کیفیت ترافیک وب‌وبسایت شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو را علامت می‌دهد.

چه مواردی در بهینه سازی وب سایت وجود دارااست؟
برای ادراک معنای واقعی بهینه سازی در اینجا بایستی این تعریف‌و‌تمجید را تجزیه‌وتحلیل کرده و نصیب‌های پایین را رسیدگی کنیم:

کیفیت ترافیک: شما می‌توانید آحاد بازدیدکنندگان در فقید را به وب سایت خود جذب کنید، البته اگر مخاطبانی به وب سایت شما می آیند، درواقع گوگل به آن‌ها پیشنهاد تارنما شما‌را داده می‌باشد. شما باید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که علاقه به متاع و خدمات شما دارا هستند.
مقدار ترافیک: وقتی‌که افراد و مخاطبان زیادی از طریق صفحه ها حاصل موتور جستجو بر روی لینک وبسایت شما کلیک کنند درین‌شرایط‌‌ مقدار ترافیک و بازدید از سایت شما با هر کلیک ارتقاء پیدا می‌کند.
ترافیک ارگانیک که نتیجه ها کلیک و بازدید افراد از سایت شما می باشد، ترافیکی می باشد که مجبور به پرداخت پول برای تبلیغات وب‌وب سایت خود نیستید.
بگذارید این آیتم را بیشتر تجزیه و تفحص کنیم:

وقتی به سوال ” seo چیست؟ ” میرسید، 3 دلیل اثرگذار: شما، موتور کاوشگر و خود کاوشگر می باشند.

در صورتی مقاله‌ای در باب روش ساخت «لازانیای گیاهی» دارید، می‌خواهید که موتور جستجو (که در 90٪ مواقع، گوگل می باشد) آن را به عنوان بهترین فایده برای هر هر کس عبارت «لازانیای گیاهی» را جست‌وجو می‌کند، علامت دهد.

بهینه سازی جادویی میباشد که شما در دست دارید و شما دوره آموزش سئو می بایست روی مقاله اتوماتیک نمایید تا گوگل پست شما را در هر زمان که شخصی آن واژه کلیدی را جست‌وجو می‌کند، به عنوان یکی بهترین نتایج قرار دهد.

در حال حاضر این جادو چه شکلی میباشد و چرا التفات دارد؟ همان گونه که تا قبل از اینً نیز گفته شد، اکثریت قریب به واقعه تجربیات آنلاین با موتور جستجو آغاز می‌شود و حدوداً 75 درصد کاربران جستجوهای خود را در گوگل ایفا میدهند.

این مورد را با این واقعیت ترکیب فرمائید که 5 فایده نخستین در گوگل 67٪ از کلیه کلیک‌ها را به خود اختصاص می دهند. به این ترتیب متوجه شدید که چرا بهینه سازی موتورهای جستجو از التفات بالایی برخوردار‌است.

یک مزاح در سراسر وب وجود دارد که نشان می دهد قرار داشتن در صفحه اول گوگل چقدر اساسی میباشد:

در حالتی که می خواهید جسد یک مرده را جایی مخفی فرمائید، می بایست آن را در صفحه دوم نتایج جستجوی گوگل قرار دهید!

نکته مهم:
در شرایطی که پست، نوشته‌ی علمی یا جنس وبلاگ شما در برگه دیگری غیر از برگه نخستین حاصل جستجوی گوگل جای دارد، اصلا سکو بندی نمی‌‌گردد. اما برای فهم اینکه چه گونه برای اولین بار در حاصل موتور جستجو ظاهر شوید، استارت

باید بدانید که جست‌وجو در اصل چه گونه جاری ساختن می گردد.
شیوه جستجو در گوگل
فعلا که شما می دانید بهینه سازی چیست و اصول نخستین و تعریف‌و‌تمجید seo را می دانید؛ به برخی از مؤلفه‌های آن با جزئیات نگاه میکنیم. البته باید بدانید که گوگل الگوریتم جستجوی خود را به خیر پنهان نگه داشته و بیشتراز 200 عامل انتخاب کننده برای سنجش بهینه سازی داراست.

بهینه سازی چگونه کار می‌ کند؟
به عبارتی دیگر برای دریافتن پاسخ عبارت بهینه سازی چیست شما باید با شیوه کار کردن seo آشنا باشید. بهینه سازی مشمول تغییرات خاصی در طراحی و مطالب سایت شماست که وب سایت‌تان را برای موتورهای جستجو مانند: گوگل جذاب‌تر کرده و این امر منجر می گردد موتور جستجو، وب سایت‌تان را در اولی پیوند‌های جستجو نشانه دهد. اگرچه فاکتورهای زیادی در مرتبه‌بندی تارنما تاثیرگذار میباشد، اما روند عمل چندان هم دشوار نیست.

موتورهای جستجو مانند گوگل بر این غرض میباشند که بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهند؛ بدین مضمون‌ که نه فقط وبسایت شما می بایست کیفیت بالایی داشته باشد بلکه باید مطالب تارنما هم بایستی با زمینه این موتور جستجو مرتبط باشد.

برای اعمال این شغل موتورهای جستجو مانند گوگل، سایت را توسط خزنده‌ها1، اسکن کرده تا عالی بداند که وب سایت شما درباره چیست و این کمک می‌کند تا نتایج مناسب تری را به اشخاصی که در جستجو موضوعات خاص یا لغات کلیدی میباشند، ارائه دهند.

شما ممکن می باشد یک موتور جستجو را به فقط عنوان سایتی که برای تایپ کردن یک سؤال در نصیب معین مانند: گوگل، یاهو، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگر با امکانات زیاد و با یک لیست زمانبر از لینک‌ها به صفحات وب فرض نمائید.

بله، درست است؛ ولی آیا شما می‌دانید که در پشت آن اطلاعاتی که موتورهای جستجو از طریق لینک‌های متعدد به شما می دهند، چه چیزی وجود داراست؟

طریق عمل موتورهای جستجو
گوگل (هر موتور جستجویی که به کارگیری میکنید) دارای یک خزنده میباشد که اطلاعات مربوط به آحاد محتوای مو جود در اینترنت را جمع‌آوری می‌کند. ربات‌ها تمامی این اعداد 1 و 0 را برای تولید فهرست، به موتور جستجو باز می‌گردانند. بعد این شاخص از طریق الگوریتمی، تغذیه شده و سعی می‌کند که تمامی آن داده‌ها را با درخواست شما مطابقت دهد.

فاکتورهای زیادی برای ورود به الگوریتم موتور جستجو وجود دارااست. در اینجا چگونگی جايگاه‌بندی گروهی از متخصصان برای مداقه آن‌ها آورده شده می‌باشد:

بخش O از seo -باصرفه ‌سازی – فرایندی میباشد که اشخاصی محتوا و مطالبی را می‌نویسند و آن را در وب سایت‌های خود قرار میدهند و خزنده موتورهای جستجو با پژوهش اطلاعات درخواستی شما، این محتوا و آن وبسایت‌ها را در دست شما قرار میدهد؛ براین اساس موتورهای جستجو قوی به شعور محتواها و کاربران وارد شده به وب‌وب سایت میباشند و از این‌راه پیش گویی میزنند که شما چه مطالبی را بیشتر دوست خواهید داشت و در برخی از مواقع، آن‌ها را به شما سفارش می‌دهد.

بهینه سازی دارای فرم و اشکال مختلفی میباشد؛ به عنوان مثال می­‌اقتدار به اطمینان داشتن از متای عنوان و توضیحات مناسب، طول مناسب محتوا و لینک و پیوند‌های داخلی پر ارزش و اصلی به صفحاتی از سایت که دارای درجه و کیفیت خوبی می باشند، اشاره کرد.

ما در نوشته ی علمی تحت به نکاتی با ارزش اشاره می کنیم و همچنین برخی از اصول بهینه سازی را پوشش می دهیم تا بتوانید مضمون‌ تاثیر بهینه سازی بر روی دستیابی وکار خود را خوب ادراک فرمائید و بدانید چه کارهایی انجام دهید تا تاثیر مثبتی بر روی وب سایت شما بگذارد.


مزایای seo چیست و بر کسب و کار شما چه تاثیری دارد؟

شما با بهبود سئوی سایت خود می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را پیدا کرده و با تولید محتوای دیدنی‌تر و موثرتر می‌توانید شانس بیشتری جهت دریافت ترافیک بیشتر و سکو بالاتر داشته باشید.

موقتا که می‌دانید سئو چیست و به چه شکل عمل می‌کند قصد داریم به بعضا از عواملی که میتواند در سکو وب سایت شما تاثیر مثبت بگذارد، مانند: seo داخلی2 و سئو خارجی3 بپردازیم. همچنین می توانید با الگوریتم‌های گوگل، که غول موتورهای جستجو از آن ها برای رتبه بندی وب سایت به کارگیری می‌کند، آشنا شوید:

تمیز کردن داخل خانه و خارج خانه: seo داخلی در مقابل سئوی آف پیج
یکی از سایر از جواب‌هایی که در سوال seo چیست داریم، تحقیق گونه های سئو هست:

دو گروه عظیم سئو وجود دارد: سئوی داخلی و سئوی آف پیج.

بهینه سازی داخلی مربوط به همه عوامل سکو بندی گوگل می باشد که با مشاهده مستقیم برگه‌ای که می‌خواهید آن را بهینه سازی نمائید، مانند: عنوان ها، محتوا و ساختار صفحه، تعیین می گردد.

سئوی آف پیج به همگی متغیرهایی اطلاق میشود که گوگل به آن ها نگاه می‌کند، و منحصراً در چنگ شما نیستند. آنان به منابع دیگری مانند: شبکه‌های اجتماعی، بلاگ‌های دیگر در صنعت شما و سابقه شخصی جست‌وجوگر بستگی دارا‌هستند.

این دو با هم مختلف میباشند، اما شما بایستی هر دوی آن‌ها‌را به درستی به دست آورید تا بتوانید به نه با seo فعالیت فرمائید. برای اینکه بتوانید خوب متوجه شوید، بدین مثال اعتنا نمایید:

فرض فرمایید که شما یک خانه با یک باغچه در تراس جلویی و یک مسیر کوچک دارید که از طریق آن، حیاط جلویی به خانه وصل می گردد.

این دو اکران را تصور کنید:
اکران 1: باطن خانه شما بسیار تروتمیز پاک میباشد، البته ایوان جلوی شما بهم ریخته هست.

در این اکران چه اتفاقی میفتد؟

حتی در صورتی شما از داخل تمیزترین خانه را داشته باشید، در‌صورتی‌که باغچه شما مانند جنگلی نامرتب به حیث برسد، در وهله نخستین کسی وارد خانه شما نمی‌‎گردد.

اگر‌که ورقه خود را از لحاظ سئوی داخلی با صرفه نکرده باشید، همین حادثه می‌افتد.

تارنما شما ممکن می باشد دارای محتوای عالی و عجیب به حیث برسد، ولی به احتمال زیاد هیچ کس به آن اعتبار نمی‌دهد یا به ورقه شما اشاره نمی‌کند. هیچ کس دیگر شاهکار زیبای شما‌را نمی‌بیند زیرا شما هیچ گونه ترافیکی نخواهید داشت.

اکران 2: شما چمن خود را به طور آراسته اصلاح کرده اید، اما بخش داخلی خانه شما نا مرتب و آشفته می باشد.

داشتن یک چمن قشنگ باعث می‌گردد افراد زیادی برای بازدید از خانه شما بیایند، اما اگر اتاق نشیمن شما، میهمانان را خیال یک حوزه‌ جنگی بیاندازد، آنان تخت‌گاز از خانه‌تان بیرون می‌روند.

زمانی که بازدید کننده پس از مشاهده فقط یک ورقه، تارنما شما‌را شکاف می کند، گوگل آن را به عنوان نرخ پرش احتساب می‌کند.

هر چه واحد سنجش نرخ پرش شما بیشتر باشد (تعداد بازدیدکننده‌هایی که فوراً وب سایت شمارا سوراخ می‌کنند)، ورقه شما در گوگل مرتبه بدتری خواهد داشت. به همین برهان بایستی سئو را هم در داخلی و هم خارجی اعمال دهید.

سئوی داخلی، به تشکیل داد محتوای کیفیت بالا و انتخاب درست کلمات کلیدی، عناوین، توضیحات متا، سازگار بودن وبسایتتان با تلفن‌های همراه و عواملی از این دست بستگی دارااست.
سئو آف پیج را نیز اعتبار، نرخ پرش، لینک و پیوند‌ها و کیفیت آن‌ها، تعدادشان و .. گزینش می‌کند.
اینک به جواب پرسش بهینه سازی چیست رسیده‌اید و اصول سئو را می دانید و می‌توانید دست به کار شوید و سایت خود را بهینه سازی نمائید.

عوامل تاثیرگذار بر seo داخلی و offpage seo چیست؟
1. بازاریابی محتوا
قبل از اینکه به برخی از کارداران seo داخلی و خارجی بپردازیم اجازه دهید در باب محتوا سخن کنیم.

عوامل تاثیرگذار بر سئو داخلی و offpage seo چیستمحتوای جالب و اثر گذار برای جذب موتورهای جستجو اثرگذار است و همچنین به سایت کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان بیشتری با سایت شما ارتباط برقرار کنند و در بهره ترافیک سایت بالا می‌رود؛ به همین ترتیب هر چقدر محتوای باکیفیت‌تر و مرتبط‌تر با کسب و کار شما در وب سایتتان موجود باشد موتورهای جستجو احتمال بیشتری دارااست تا وبسایت را در صفحه ها نتیجه ها جستجو در سکو بالاتری قرار دهد.

راز ساخت محتوایی که هم برای موتورهای جستجو جذاب باشد و هم برای بازدیدکنندگان، تشکیل داد محتوایی هست که به خیر درج شده و گزینه اعتنا مخاطبین قرار بگیرد.

5 نوع محتوا برای بهبود نتایج جايگاه بندی
پست‌ها، مقاله ها و وب لاگ‌ها
محتوای شبکه‌های اجتماعی
کتاب‌های الکترونیکی
فیلم و پادکست
اینفوگرافیگ و سایر محتوای تصویری
ولی نکته قابل توجه این می‌باشد که می بایست کلمه ها کلیدی و عبارت seo شده را برای محتوای خود در لحاظ بگیرید، لغات کلیدی و عبارات مرتبط آنان کلماتی هستند که ممکن می‌باشد یک استفاده کننده در موتور جستجو سرچ کند و در پی سوال ها خود یا محصول ها یا خدمات مورد نیاز خود باشند.
هنگامی که درخصوص سوالات کاربران یا خدمات مورد نیاز آن‌ها یا حتی تولیدات آن‌ها محتوا تشکیل داد می‌کنید، کلمه و واژه کلیدی خود را مرتبط با سوال کاربران قرار دهید تا شانس خود را برای حصول جايگاه بالاتر برای این عبارات کلیدی در صفحه حاصل موتور جستجو بیشتر فرمائید.

یکی از‌از سایر از عواملی که می‌تواند در محتوا شما تاثیر بگذارد و سبب افزایش رتبه تارنما شما خواهد شد این می‌باشد که چقدر محتوای شما تازه میباشد.

با این در حال حاضر ساخت‌و‌ساز محتوای نو صرفا شیوه برای تازه نگه داشتن مطالب شما نیست، شما همچنین می توانید با به روز کردن پست‌ها، نوشتن مجدد مطالب یا بازنویسی آنها یا کامل تر کردن آنان محتوای خود را تازه کنید و به آن جان دوباره‌ای ببخشید. اگرچه ایجاد کرد محتوا به مجال و منابع نیاز دارااست، البته تکنیکی معدود هزینه و لبریز بازده میباشد.

موتورهای جستجو شیدا محتوای باکیفیت می باشند و همچنین کابران شما، بها سایت شما‌را با محتوای دست اولیه و با کیفیت و به درد بخور مطالعه می‌کنند.

2. seo داخلی
فاکتورهای سئو داخلی عناصری می باشند که در وبسایت شما واقعه میفتند و شما بر آن ها کنترل کاملی دارید، به‌این مضمون‌ که می‌توانید با رعایت این نکات سبب ساز ارتقا بهبود سئوی داخلی خود شوید. می‌اقتدار اینگونه ذکر کرد که پشت محتوایی که در وبسایت قرار می گیرد با کدهایی مانند HTML مدیریت میشوند.

فاکتورهای سئو داخلیفاکتورهای اثرگذار در سئوی داخلی
• برچسب عنوان4
برچسب‌های عنوان در هر صفحه به موتورهای جستجو می‌گویند که ورقه شما درباره ی چه چیزی است. این برچسب‌ها می بایست حداکثر 70 کاراکتر باشد و مشتمل بر واژه و کلمه کلیدی محتوای و نام برند شما نیز باشد. با seo عنوان صفحه های شانس دیده شدن سایت خود را بیشتر فرمائید.

• توضیحات متا5
توضیحات متا در وب سایت شما به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در خصوص مطالب می دهد و همچنین برای بازدیدکنندگان جهت فهم و شعور بهتر محتوای شما اثر گذار می‌باشد. توضیحات متا باید مشمول کلمه کلیدی باشد و همچنین جزئیات کافی در خصوص محتوا را به خواننده ارائه دهد.

• عنوان های فرعی6
برای عنوان‌های فرعی، شما می توانید از تگ‌های H3 ,H2 استعمال کنید تا موتورهای جستجو به ادراک خوب محتوای شما بپردازند.

• پیوند‌های داخلی7
تشکیل داد لینک‌های داخلی و یا پیوند دادن به محتوای های دیگر در سایت شما میتواند باعث ارتقا ادراک موتور های جستجو از محتوای شما شود. از جمله در صورتی شما در حالا نوشتن پستی در ارتباط ارزش یک متاع یا خدمات خاص میباشید میتوانید در شیت بلاگ خود به شیت محصول لینک بدهید.

• نام تصویر و برچسب ALT
اگر از تصاویر در تارنما خود یا در محتوای خود به کارگیری می‌کنید بایستی کلمه ها کلیدی خود را در تصاویر به هم پا برچسب Alt وارد نمائید این فعالیت سبب ساز می‌گردد موتورهای جستجو تصاویر شمارا عالی شعور کنند که این اتفاق ممکن است. در هنگام اعمال جستجوی تصویر برای یک واژه کلیدی ظاهر گردد.

نکات مهم در سئوی داخلی تارنما:
هنگام پیاده سازی استراتژی seo و جستجوی کلمات کلیدی، در حیث داشته باشید از بیش تر از حد بهینه سازی سایت خود، دوری کنید و از تکرار بیش تر از حد عبارات کلیدی در درون محتوای خود دوری کنید تا آیتم جریمه گوگل قرار نگیرید.
ضمن این مطمئن شوید که هر محتوا روی یک یا دو واژه و کلمه کلیدی متمرکز باشد این یاری می‌کند تا محتوای شما خاص و مرتبط باشد. استعمال از کلمات کلیدی بیشتر ممکن می‌باشد تاثیر منفی بر روی سکو شما داشته باشد.
ساخت و ساز لینک‌های داخلی دربین صفحه های، تشکیل داد نقشه وبسایت و معرفی نقشه سایت خود به موتورهای جستجو می تواند به خزندگی و درک خوب موتورهای کاوش گر کمک کند.
نکته مهم دیگر معماری وبسایت شما هست. این به این معنی که آیا سایت شما با تلفن همراه سازگار است یا نه. چون اکثری از کاربران با استفاده از تلفن همراه خود اقدام به جستجو می‌کنند پس می بایست مطمئن باشید که وب سایت شما با حالت گوشی نیز سازگار باشد. این آیتم نه صرفا در تجربه کاربری تاثیر میگذارد بلکه برای سئوی وب سایت نیز مفید می‌باشد
3. offpage
ضمن موادسازنده سئو داخلی که شما میتوانید در اختیار گرفتن کنید فاکتورهایی وجود داراست که با استعمال از آن می‌اقتدار سئو آف پیج وبسایت را تقویت کرد. در صورتی‌که چه تاثیر مستقیمی بر روی سئو خارجی ندارید، اما می توانید شانس خود را برای بهبود سکو‌های جستجو بیشتر فرمائید.

فاکتورهای مختلف بهینه سازی خارجیدر اینجا چند گزینه از فاکتورهای گوناگون سئوی آف پیج که در جايگاه وب سایت شما تاثیر می گذارد را معرفی میکنیم:

پشت گرمی
متکی بودن، یک عامل مهم در سکو بندی گوگل به حساب می آید. اینگونه گوگل انتخاب می‌کند که آیا شما سایتی قانونی دارید که بازدیدکنندگان بتوانند به آن پشت گرمی کنند یا خیر بهترین طریق برای بهبود اعتماد گوگل ساخت بک لینک و پیوند‌های با کیفیت از تارنما‌هایی میباشد که دارای صلاحیت می باشند.

لینک‌ها
یکی محبوب‌ترین روش‌های ساخت offpage seo، استفاده از بک پیوند می باشد اما برای لینک سازی مراقب باشید که از طریق وب سایت‌های اسپم سازی ایفا نشود که این امر باعث کاهش رتبه شما میگردد. برای تشکیل داد بک لینک معتبر و اثر گذار وقت بگذارید.

شبکه‌های اجتماعی
یکی‌از‌از دیگر از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی خارج وبسایت، سیگنال‌های اجتماعی8 مانند: لایک و اشتراک گذاری می باشد. در شبکه‌های اجتماعی محتوای جذاب بسازید و تا کاربران بتوانند محتوای شمارا با دیگران به اشتراک بگذارند.

هر چقدر مطالب شما مرتبط‌تر و جذاب‌تر باشد به احتمال زیاد دیگران محتوای شمارا به اشتراک می گذارند و هر چقدر مردم به شما اتکا داشته باشند موتورهای جستجو نیز پشت گرمی خواهند داشت.

بعداز حصول اطلاعات درمورد سئو و طریق سعی آن اکنون می‌توانید برای بهبود seo سایت خود و افزایش رتبه خود در نتیجه ها جستجو‌، تغییراتی را در سایت خود ایجاد کرد نمایید.

به خیال داشته باشید عامل ها زیادی در مرتبه خریداری کردن وب سایت شما وجود داراست اما این را در نظر بگیرید که آیا محتوای شما ارزشمند میباشد یا به کاربر مورد نظر شما مربوط می‌شود.
با این وجود بهترین طریق برای ارتقاء سکو وب سایت شما و ارتقا ترافیک ایجاد کرد محتوای جالب و اثرگذار میباشد.

تفاوت seo کلاه سفید و کلاه سیاه
تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

درصورتی که پیرو جواب اصولی پرسش سئو چیست می‌باشید، در ابتدا باید با بهینه سازی کلا سفید و سیاه آشنا شوید.

بعضا از مردم از موتورهای جست‌وجو استفاده می‌کنند تا خیلی سریع پول دربیاورند، ولی بقیه افراد در زمان بر مدت از آن به کار گیری می‌کنند. در حالتی که میخواهید از بهینه سازی به عنوان وسیله‌ای برای یک شبه سرمایه دار شدن به کار گیری کنید، از سئوی سیاه کلاه به کار گیری ‌فرمائید.

این نوع سئو بر seo مطالب شما فقط برای موتور جستجو متمرکز میباشد و به هیچ عنوانً آدم را در نظر نمی‌گیرد.

از آنجایی که طریق‌های زیادی برای تغییر دادن و شکستن مقررات برای خریداری نمودن سکو‌ برای وبسایت شما وجود دارااست، شیوه‌هایی برای سئوی کلاه سیاه وجود دارند که می توانند کمک کنند افراد درآمدی سریع کسب کنند. در نهایت، این‌راه به ایجاد کرد صفحه های اسپم و بی‌فایده و ناخواسته منجر می شود که اکثر وقت ها خیلی سریع ممنوع (banned) می گردند.

این شغل اکثر اوقات باعث به مجازات شدیدی برای بازاریابان شود و شانس آنها برای ساختن چیزی پایدار در بعدی را از بین می برد. ممکن می باشد از این شیوه مقداری درآمد دستیابی کنید، اما می بایست به طور مداوم در‌پی به روزرسانی‌های موتور جست‌وجو باشید و روش‌های جدیدی برای طفره رفتن از قانون ها بیابید.

هنگامی که صحبت از اصول سئو میشود، دو خط مش و استراتژی گوناگون فی مابین است.

نحوه‌هایی که هر سئوکاری برای seo وب سایت خود باید با آن ها آشنا باشند: بهینه سازی کلاه سفید و سئو کلاه سیاه .

seo کلاه سیاه:
برخی از مدیران تارنما و سئوکاران از این جهت به سئو عشق و علاقه دارا‌هستند تا بتوانند به‌سرعت درجه‌های نخستین گوگل را به خود اختصاص دهند و در کوتاه ترین زمان از این‌شیوه کسب درآمد کنند. به همین برهان روی به سئو کلاه سیاه می آورند که فقط محتوا برای موتورهای جستجو ساخت کنند نه کاربران، و توجهی به تجارب کاربری ندارند.

در سود صفحاتی را ساخت می‌کنند که هیچ منفعت‌ای برای مخاطب ندارد، اگرچه سریع‌تر از دیگر وبسایت‌ها در حاصل جستجو ظاهر میگردند ولی اکثر زمان ها توسط موتورهای جستجو جریمه خواهند شد.

جمعاًَ، به کارگیری از سئو کلاه سیاه، یک طرز غیرقانونی البته سریع میباشد که شانس داشتن سایتی پایدار و سکو‌های به یاد ماندنی در نتایج جستجو را از دست خواهند بخشید.

از سوی دیگر به کار گیری از سئو کلاه سفید، یک طریق اثر گذار و پایدار در سئو وب سایت در موتورهای جستجو می باشد که تمرکز بر محتوای کاربرپسند و تجارب کاربری دارااست. مقصود از بهینه سازی کلاه سفید، ساخت محتوای کیفیت خوب یار و همدم با رعایت قانون ها سئو می باشد.

سئو کلاه سفید:
از طرف دیگر سئوی کلاه سفید راهی برای تشکیل داد یک بیزنس آنلاین پایدار می‌باشد.

در صورتی سئو را از این نحوه ایفا دهید، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد و کارایی خواهید کرد که بهترین مطالب ممکن را به آن ها بدهید و با پیروی کردن از قوانین موتور جستجو، مطالب را به راحتی در دسترس افراد قرار دهید.

سئو کلاه خاکستری:
اما همان طور که می دانید زندگی همیشه سیاه و سفید نیست.

همین مورد راجع به سئو نیز راستگو می‌باشد.

در واقع چیزی دربین گفت و گو کلاه سفید و سیاه وجود دارد. سئوی کلاه خاکستری، همانطور که از نامش پیداست، کمی سفید و پاره ای سیاه است. این بدان شکل میباشد که تماماً به اندازه کلاه سفید منزه و بی گناه نیست ولی به اندازه کلاه سیاه هم توطئه‌گرانه نیست. درین شیوه، شما تلاش نمی‌کنید کسی را فریب دهید یا عمدا سیستم را بازی دهید؛ با این درحال حاضر، شما در حال تلاش برای فراهم نمودن یک مزیت مشخص می باشید.

استانداردهای گوگل آنقدری اشکار نیستند که نشانه میدهند. در اکثری وقت ها، آنها حتی چیزهای متناقضی می‌گویند. از جمله، گوگل نوشتن پست‌‌های مهمان برای ساخت لینک‌ها را موءثر نمی‌داند؛ اما در باب نوشتن پست‌‌های مهمان برای پرورش برند چیزی نگفته میباشد؛ و یا در شرایطی که این کار را برای ساخت درایت، تشکیل داد ترافیک با کیفیت خوب برای وب سایت خود اعمال دهید و به یک نام در صنعت خود تبدیل شوید؛ عامل موجهی برای نوشتن پست‌های مهمان دارید.

اصول سئو همیشه تغییر می‌کند اما همیشه جوای سوال بهینه سازی چیست یک چیز میباشد: رعایت مقررات گوگل برای بهینه سازی سایت.

این قانون ها اکثر اوقات تعریف و تمجید نشده هست.

علاوه بر این، بیشتر آنچه که ما به عنوان «مقررات» می‌شناسیم، فقطً مواردی میباشند که پیش بینی می‌کنند یا در ادامه روند داده‌های مرتبط می‌باشند. به همین ادله، در خیلی از موارد قانونی وجود ندارد و همیشه میتوانید از seo کلاه خاکستری استفاده نمایید، به‌این مضمون‌ که از ضوابط پیروی نمائید البته درپی طرز‌هایی باشید که در عین تبعیت از ضوابط، سود مورد نظر خود طریق هم به دست آورید.

راجع‌به با تفاوت seo کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و seo خاکستری بیشتر بخوانید.

یادگیری seo


تشکیل داد یک سایت سازگار با بهینه سازی
بعد از فراهم شدن برای استارت اولی قدم پیاده‌ سازی سئو در تارنما، وقت آن فرا رسیده می‌باشد که تکنیک‌های سئو را انجام نمایید. چه وبسایت جدیدی داشته باشید و یا قدیمی، شما می توانید آن را بهبود دهید.

محتوا و علامت‌گذاری مربوطه
درواقع تا وقتی برای تارنما خود محتوا مناسب و با کیفیت ننویسید توقع ارتقاء نرخ بازدید را نداشته باشید؛ ولی سئو دارای بخش‌های بسیار تخصصی است که ما در مقالات دیگر به آن خواهیم پرداخت.

 

موضوعات مو جود در سایت
شما تا قبل از اینً از طریق جستجوی محتوا و نماد گذاری مربوط به آن، با موضوعات سئو داخلی آشنا شده اید. اینک وقت آن رسیده است با اطلاعاتی که در زمینه‌ی دسترسی robots.txt دارید، به اطلاعات فنی بپردازید.

موضوعات مرتبط با لینک و پیوند‌ سازی
همه آنچه را که مورد نیاز هست در امر لینک‌ها از انکرتکست تا ریدایرکت بدانید، به طور دقیق رسیدگی و اطلاعات خود را ارتقاء دهید.

به این فهم و شعور برسید که چه‌گونه و چه وقت از nofollow به کار گیری فرمایید و اثر پست مهمان را در لینک سازی تفحص کنید.

در شرایطی که بیشتر به جنبه لینک سازی عشق دارید (سعی در بهبود سکو بندی وب سایت خود با حصول لینک و پیوند دارید)، نوشته‌علمی ما در خصوص بهترین روش‌های پیوند سازی را به طبع بخوانید.

سایر با صرفه‌سازی‌ ها
شما تسلط کلی در بهینه سازی پیدا کرده‌اید و آماده می‌باشید که تکنیک‌ها و سئو پیشرفته را استارت نمایید. اعتقادوباور نتایج کنید که با استفاده از با صرفه‌ سازی نرخ تبدیل ، بازدیدکننده در کمترین زمان ممکن، وبسایت شما را رسیدگی می‌کند.

سیر تحول بهینه سازی
الگوریتم‌های موتور جستجو به‌طور مکرر تغییر و تحول می‌کنند و تاکتیک‌های بهینه سازی در پاسخ به‌این تغییرات، تکامل می یابند؛ بدین ترتیب از فرد با تجربه برای مشاوره سئو امداد بگیرید یقین داشته باشید که همیشه در مسیر درست سئو گام برمی‌دارید.

فایده گیری
اکنون که اطلاعات کاملی درخصوص با تعریف و تمجید سوال سئو چیست ، اصول سئو و شیوه کارایی آن دارید؛ موقتی میتوانید برای بهبود سئوی تارنما خود و داشتن جايگاه‌های عالی در صفحات جستجو، دست به فعالیت شوید و تغییرات ما یحتاج را در تارنما خود تولید نمائید.

دقت داشته باشید که دست اندرکاران زیادی در سکو‌بندی بهینه سازی شما تاثیر می گذارد، ولی مهم‌ترین عاملی که باید در نظر بگیرید این میباشد که آیا محتوای شما برای کاربر گران بها و اثرگذار است؟ و پاسخ سوالات کاربر را می‌دهد؟

به خیال و خاطر داشته باشید که seo وبسایت، جادویی زمان‌بر میباشد.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


فراگیری جامع و طریق به کار گیری از ایموجی در حاصل جستجوی گوگل را در بخوانید و بدانید که اثر استعمال از ایموجی ها در seo چقدر میباشد.

پژوهش ها آرم داده نسبتاً 70% از اشخاص با استعمال از ایموجی‌ها ابراز احساسات می‌نمایند.

آن‌ها امروزه در وب سایت ها، شبکه‌های‌اجتماعی، مجله و بعضا تابلوهای تبلیغاتی خلاقانه چشم میشوند.

در واقع، به کار گیری از ایموجی ها در نتیجه ها کاوش برای جلب دقت یوزرها و ارتقا نرخ کلیک (CTR) روز آپ دیت در حالا ارتقا میباشد.

در‌حالتی که در ادامه راهی نو برای خوب چشم شدن وبسایت تان می باشید، قرائت این نوشته ی علمی دررا به شما سفارش می‌کنم.

در‌این نوشته ی علمی قصد دارم روش قرار دادن ایموجی در وب سایت را به شما فراگیری بدم و اثر آن در seo را برایتان توضیح بدم.

جان مولر از گوگل تعدادی وقت پیش پذیرش کرد که به کار گیری از ایموجی ها در حاصل مرتبه بندی گوگل اثر دارا‌هستند!

 

دوره آموزش سئو حرفه ای

فراگیری درج ایموجی در تیتر و برجسب های Meta
طریق درست درج ایموجی در تگ های صفحه های( تیتر و توضیحات شیت) به CMS گزینه استعمال شما بستگی دارااست.

درین محتوا اینجانب از وردپرس به کار گیری کردم. ولی نحوه شغل به طور تقریب برای تمامی CMS ها مشابهه.

1- از افروزنه Yoasts سئو استعمال فرمایید.

وردپرس چاره فارغ چارپوب را ندارد که اذن دهد توضیحات و عنا وین سفارشی تولید گردد.

براین اساس، برای افزودن ایموجی در برچسب های متا تگ خویش، به افزونه WordPress نیاز دارید.

صرفا تعدادی پلاگین وجود داراست که به شما اذن می‌دهد تا برگه متا تگ را به طور شیت اضافه فرمائید. شایسته ترین انها افزونه Yoast سئو میباشد.

افزونه Yoast به شما میگوید که سود SERP به چه شکل به لحاظ می‌رسد. براین اساس، شما متوجه میشوید که آیا کدتان به صدق نسخه برداری شد‌ه‌است یا این که نه؟

2- کد ایموجی موردنظرتان را پیدا نمایید.

ایموجی ها هم بخشی از کاراکتر های جان دار در Unicode (UTF-8) می‌باشند. برای مثال:

کد???? موازی میباشد با 128516

کد???? موازی میباشد با 128525

کد ???? موازی میباشد با 128151

شما میتوانید با مراجعه به تارنما های معلوم، کد ایموجی موردنظرتان را پیدا فرمائید.

معرفی تارنما های ایموجی
√ : amp-what یکی‌از شایسته ترین تارنما ها در این مورد میباشد.

√ : emojipedia هم ایموجی های متععد و مختلفی برای نیازهای شما میباشد.

√ : unicode-table هم وبسایت بدی وجود ندارد و تعداد یونی کدها و ایموجی های متععدی ارائه میده

برای اخذ کد ایموجی موردنظرتان کافی میباشد روی آن کلیک فرمایید. بنابراین، یک ورژن گران قدر گردیده از ایموجی به یار کد برای اسکن / پیست کردن خواهید داشت.

 

طریق عوض کردن HTML به CSS

کدی که برای ایموجی تان تعیین می‌کنید، قادر است از در میان U+ 0000 ، HTML Decimal ، HTML Hex ، JSON ، CSS یا این که URL باشد.

برای تغییر و تحول HTML به CSS، کافی میباشد به بخش کاوش در سمت راست بالای کاغذ بروید و روی نشانه گر نصیب کناری کلیک نمایید.

 

3- کد را در تگ تیتر یا این که توضیحات متا درج (paste) فرمائید.

کد ایموجی متبوع را نسخه برداری و در بخش وردپرس برای تگ تیتر یا این که توضیحات متا بچسبانید.

در شرایطی که تارنما خویش را از آغاز رمزنگاری می‌کنید، از کدها به همین نحوه به کار گیری نمائید.

درصورت بایستگی، می‌توانید آنان‌را بصورت دستی در تگ های تیتر/ توضیحات شیت اضافه نمائید:

برای مثال برای آرم دادن ایموجی ???? در HTML:

 

 

 


My First Emoji


????

 

 


نکته: از آنجایی که ایموجی ها کاراکتر می‌باشند، به این ترتیب می اقتدار آن‌ها‌را مانند هر کاراکتر دیگری در HTML اسکن، اکران و یا این که تغییر تحول سایز اعطا کرد.

مثلا برای تغییر و تحول اندازه ایموجی ها، می‌توانید از font-size به کار گیری نمائید:

 

 

 

 

تغییر و تحول سایز ایموجی

 


???? ???? ???? ???? ????

 

 

 

 

دلایل عدم آرم دادن ایموجی ها در حاصل کاوش
بعضا مواقع بعداز درج ایموجی ممکن میباشد در حاصل کاوش اکران داده نشوند. در اینجا تعدادی مثال از دلایل عدم اکران شکلک ها را تحقیق می‌کنیم:

1-پلاگین Yoast مدام ایموجی ها را بصورت پیش اکران آرم نمی دهد.

امکان Yoast برای به اکران گذاشتن شکلک ها در دستگاه های گوناگون، متعدد میباشد.

در برخی سیستم ها، با به کار گیری از ویندوز و گوگل کروم این مسئله گزینه رسیدگی قرار گرفت و معلوم شد که اکثر زمان ها خیر یونیکد و خیر کد google پیش اکران را نماد نمی دهند.

2-استفاده کننده تیم ایموجی را روی سیستم خویش ندارد.

در‌حالتی که مخاطب دسته ایموجی را روی دستگاه خویش نداشته باشد، قابلیت این وجود دارااست که شکلک ها در حاصل کاوش به صورت مستطیل خالی اکران داده شوند.

اما تشخیص اینکه آیا یوزرها ایموجی را روی سیستم خویش تهیه کرده اند، حدودا نا ممکن میباشد.

برای حل این ایراد میتوانید شغل های مرتبط با Backend را اعمال دهید تا سیستم ایموجی را نشانه دهد و یا این که کلا از ایموجی به کار گیری نکنید. چون عدم وجود ایموجی خوب از مستطیل خالی میباشد!

3-ایموجی ها فضای کاراکتر را در تگ تیتر اشغال می نمایند

از آنجایی که ایموجی ها فضای کاراکتر در تگ تیتر را اشغال می نمایند، به همین عامل باید تگ تیتر کوتاه خیس از شرایط نرمال باشد.

درصورتیکه Yoast شکلک را تحت عنوان یک تصویر با مسافت سپس پیش اکران می نماید، تیتر به 9 کاراکتر و یک دور و بر برای قرار دادن یک ایموجی نیاز داراست.

احتمالا گوگل این فعالیت را مطابق پهنا ایموجی و خیر کدی که برای اکران آن ما یحتاج میباشد، اعمال می‌دهد.

4- ایموجی ها در مرورگرهای دستکتاپ به صورت تصویر مستطیل خالی ظواهر می گردند.

بعضی مواقع، ایموجی ها روی برگه دسک تاپ به صورت مستطیل خالی ظاهرمی خواهد شد، البته به عبارتی ایموجی ها در برگه تلفن همراه اکران داده میگردند.

این بدان شکل میباشد که موتور کاوش کارکشته به رمزگشایی کاراکتر کدنویسی گردیده وجود ندارد.

 

رابطه ترافیک بازدید ورقه و عدم اکران ایموجی ها
به نظریه اینجانب، گوگل ایموجی ها را مبتنی بر ترکیبی از اعتبار تارنما و اعتبار کاغذ اکران می‌دهد.

در یک رسیدگی، اینجانب چند از صفحه ها نو که جدیدا فعال‌سازی گردیده بودند را از لحاظ اکران ایموجی گزینه تحقیق قرار دادم، و متوجه شدم که ایموجی در یک کدام از صفحه های ظواهر گردیده البته در ورقه دیگر نه.

ورقه نو ایموجی دار در ماه به صورت میانگین 33 بازدید منحصربه شخص داشته. این درحالی میباشد که بازدید ماهانه کاغذ سوای ایموجی صرفا 14 آیتم بوده میباشد.

به احتمال زیاد، اینکه یک برگه وبسایت با شکلک در نتیجه ها کاوش نماد داده خواهد شد یا این که نه به ترازو ترافیک آن ورقه بستگی داراست.( این لحاظ منه اما )

چک های اینجانب علامت میده که در‌صورتی‌که شیت وب سایت شما هر ماه بیشتراز 20 تا 30 بازدید منحصربه شخص داشته باشه، احتمالا ایموجی ها در تگ های تیتر اکران داده شوند.

ایموجی ها چه طور بر seo اثر می‌گذارند؟
الگوریتم RankBrain گوگل می‌تواند گویش معنایی جانور در ایموجی ها را فهم و شعور نماید و آنان را در نتیجه ها کاوش نشانه دهد.

بنابراین یوزرها می‌توانند بطور نمونه با سرچ ” کاراکتر پیتزا” و اضافه کردن عبارت” مجاورت اینجانب” در فریم جستجوی گوگل، نشانی پیتزا فروشی های مجاورت محل معاش شان را مشاهده نمایند.????

ولی جايگاه بندی برای موضوعات پرطرفدار مانند “کاراکتر پیتزا” لزوما سبب ساز به ارتقا شایان توجه ترافیک وبسایت نمی شه.

در واقعیت، اثر حقیقی ایموجی ها در متمایز کردن شما در نتیجه ها کاوش و بهبود نرخ |
مزیت های به کارگیری از ایموجی در بهبود بهینه سازی
به کار گیری از ایموجی ها از یک‌سری حیث بر سئو وبسایت اثر میگذارد:

ایموجی و ارتقا نرخ کلیک
استعمال از شکلک ها بین توضیحات متا یا این که تیتر آن را جالب می نماید و سبب تمایز آن میان نتیجه ها کاوش می شود.

بدین ترتیب، احتمال اینکه یوزرها جذب اسنیپ شما شوند و روی آن کلیک نمایند بالا می رود. براین اساس نرخ کلیک یا این که CTR تارنما تان ارتقا مییابد.

ایموجی و بهیود بهینه سازی محلی
در حالتی که خدماتی مانند املاک و مستغلات، رستوران، آرایشگاه و یا این که بقیه شغل های خاص را ارائه می دهید، میتوانید از ایموجی مطلوب به کار گیری فرمائید.

بدین ترتیب، مشتریان محلی تان به امداد Emoji بهینه سازی میتوانند براحتی فروشگاه یا این که دکان شمارا از روش سرچ با ایموجی پیدا نمایند.

ایموجی و بهبود تجارب کاربری
تجارب کاربری یا این که UX یک کدام از کلیدی ترین تکنیک هایی میباشد که موتورهای کاوش بواسطه آن چگونگی سایت را گزینش می نمایند.

در‌حالتی که موتورهای کاوش تشخیص بدهند که یوزرها از حضور در تارنما شما، مخصوصا ورژن موبایلی آن لذت می‌برند، مقام خیر برای سایت تان درنظر میگیرند.

به کارگیری از ایموجی ضمن اینکه به مخاطب یاری می نماید تا نتیجه ها سریعتری را از روش کدهای خرد اخذ نماید، تعامل میان بشر و کامپیوتر را خوب می نماید.

ایموجی و ارتقا اعتبار
مضمون‌ ایموجی ها در سراسر دنیا به یک طرز ادراک میشود.

این مسئله می‌تواند سبب ساز بهبود ارتباط استفاده کننده با مطالب وبسایت تان گردد.

بدین ترتیب، نوعی رابطه عمیق در بین یوزرها و تارنما تان (مارک تجاری تان) بوجود می‌آید که سبب به ارتقاء اعتبار مارک یا این که وبسایت تان می شود.

 

نکات موثر در ارتباط با به کارگیری از ایموجی ها
1-در به کار گیری از ایموجی ها افراط نکنید. به کارگیری بی انگیزه و بیشتراز اندازه ایموجی فیض عکس میدهد و به ضررتان آحاد می گردد.

2- یوزرها را غافلگیر نکنید. از به عبارتی آغاز یوزرها را با وسعت متعددی از شکلک ها غرق نکنید. اذن بدهید دیده کاربر کم کم به ایموجی ها عادت نماید.

3- از ایموجی ها بطور مدبرانه برای CTR به کارگیری نمائید. مثلا درصورتی که قصد شما از تبلیغات آنلاین این میباشد که کاربر روی دکمه CTR ( دکمه کال تو اکشن) کلیک نماید، باید آغاز پیام خویش را به مخاطب برسانید، بعد از آن از ایموجی یاری بگیرید.

4- مقصود از بکاربردن ایموجی، تولید شم عالی یا این که جابجایی پیام مثبت به دیگر افراد میباشد.

براین اساس به کار گیری از انها در تارنما های همگانی بیشتر کاربرد دارااست.

عالی میباشد از شکلک ها در در وب سایت هایی که سازمانی و بیزینسی می‌باشند و همینطور سایت های علمی استعمال نکنید.

موثرترین ایموجی ها برای بهینه سازی کدامند؟
تاثیرات مثبت ایموجی در seo درحقیقت از امکان این شکلک ها در بهبود نرخ کلیک نتیجه ها کاوش نشأت می‌گیرد.

جدیدا یک تحقیق درمورد تاثیرگذارترین ایموجی ها و طریق به کار گیری از آنان در استراتژی بهینه سازی ایفا شد و حاصل جالبی به دست آمد که در جدول تحت مشاهده میکنید.

 

مطابق این پژوهش، شکلک هایی که به بهبود نرخ کلیک امداد می نمایند، لزوما دوست داستنی ترین و دیدنی ترین ایموجی ها نیستند.

این نظارت آرم اعطا کرد که استعمال مفید شما از ایموجی بیشتر به نوع سیستم ادله، مخاطبان و مورد دستیابی و کارتان بستگی داراست.

امروزه به کار گیری از ایموجی در بازاریابی دیجیتال به یک عنصر فزاینده اصلی در استراتژی بهینه سازی تبدیل گردیده است.

حتما ایموجی ها امکان بهبود نرخ کلیک و در فیض تلاش seo سایت تان را دارا‌هستند.

گوگل از به کاربردن ایموجی در نتیجه ها کاوش استقبال می نماید و هیچ دلیلی نیست که در استراتژی های بهینه سازی خویش، آن را نادیده بگیرد.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


اکثری از مواقع برای مدیران سایتها پیش می‌آید که با افت سکو ناگهانی مواجه‌می‌شوند و انگیزه آن را نمی دانند، درین نوشته‌علمی با ما یار باشید تا نحوه‌های تقلب در seo را با هم پژوهش کنیم.

افت وبسایت شما ممکن میباشد دلایل متفاوتی داشته باشد، برای مثال اینکه ممکن میباشد گوگل به تارنما از لحاظ تقلب مشکوک گردیده باشد و شم نماید در اکنون ایفا شغل هایی برای به دور زدن قانون ها و استخراج درجه بصورت غیر حقیقی و واقعی می‌باشید، همینطور ممکن میباشد رقبا فعالیت بهتری اعمال داده باشند یا این که الگوریتم های گوگل عوض شده باشد. به‌دنبال رسیدگی میکنیم که گوگل چطور و چه مواردی شم می‌نماید سایتی در حالا تقلب در seo میباشد و چطور از آن پرهیز کنیم؟

دوره آموزش سئو

آموزش سئو

دوره آموزش سئو حرفه ای

دوره آموزش سئو پیشرفته

گوگل چه گونه تقلب در بهینه سازی را تشخیص می دهد

گوگل چه گونه متوجه تقلب تارنما ها در seo می گردد؟
1- تشخیص تقلب در الگویی سوا الگوریتم‌های گوگل
بعضا مدیران تارنما‌ها از این که ناگهان جايگاه یک‌سری کلمه و واژه کلیدی آن‌ها با افت جايگاه ای شدید مواجه گردیده اند، گلایه می‌نمایند. با پژوهش ظریف متوجه شدیم که وبسایت آن‌ها در یک سری کلمه و واژه کلیدی با افت درجه ای شدید (بیشتراز 10 سکو برای هر کلمه و واژه کلیدی ) روبرو گردیده است. با پژوهش طرز ساخت‌و‌ساز مقاله بوسیله این مشتریان و روش بروز رسانی وب سایت بدین فیض رسیدیم که‌این افت سکو در تاثیر الگوریتم های گوگل نبوده میباشد. این ایراد وقتی پیش می‌آید که محتوایی که برای تارنما ساخت نموده اید یک اسکن بی نقص وجود ندارد. بلکه یک شبه اسکن میباشد.

شبه اسکن چیست؟
شبه اسکن نوشته‌ی‌علمی‌ای میباشد که ظاهرا اورجینال بوده و تماما مخصوص ساخته شده است. ولی درواقع نوشته‌ی علمی یک نسخه برداری از یک نوشته‌ی‌علمی دیگر میباشد که صرفا کلمه و واژه‌های آن بازنویسی گردیده اند تا بعنوان نسخه برداری شناسایی نشود. وبسایت‌های تولیدکننده محتوای مخصوص بفرد میتوانند به گوگل برای نسخه برداری شدن محتوایشان بوسیله دیگر وب سایت ها گلایه نمایند. معمولا این شکایات بوسیله یک دارای تخصص بصورت دستی نظارت می‌شود. بنابراین وب سایت‌های دارنده مطالب شبه نسخه برداری به در گیر جریمه می گردند. براین اساس خوب میباشد از نسخه برداری کردن سوای بیان منبع مطالب سایرافراد اجتناب فرمایید.
همینطور گوگل با به کار گیری از هوش تصنعی متوجه تشابه محتواهای گوناگون میگردد و تغییر‌و تحول افعال و برخی از کلمه ها در جملا‌ت کمکی به گول زدن گوگل نمی‌نماید، این مورد نهایتا سبب ساز شود که از امتیاز چگونگی محتوای شما کاسته خواهد شد.

چه‌گونه از جریمه شدن به وسیله گوگل به جهت اسکن بودن محتوا پرهیز کنیم؟
اما شایسته ترین رویکرد اسکن نکردن میباشد. ولی حقیقت این میباشد که با وجود وسعت بالای مطالب منتشر گردیده در اینترنت عملا مجموع مطالب منتشر گردیده در اینترنت در قسمت هایی از خویش یک شبه نسخه برداری از نوشته‌علمی دیگر میباشند و کارشناسان گوگل هم این را بهتر می دانند. در واقع در صورتیکه بخواهید یک مقاله جامع تهیه و تنظیم نمائید، شاید مورد نیاز باشد که بخشی از محتوای شما مشمول مطالب دیگری باشد که پیش از این در اینترنت منتشر گردیده‌اند.

غرض از گردآوری مطالب وب سایت‌های دیگر، ساخت یک محتوای باارزش و جامع میباشد. براین اساس طبیعی میباشد که بخشی از محتوا دربرگیرنده محتوایی باشد که از وب سایت های دیگر گردآوری گردیده‌است. توجه فرمایید که غرض از این عمل سرقت ادبی وجود ندارد، بلکه ارائه محتوای جامع به مخاطب میباشد. به این ترتیب عالی میباشد برای نصیب‌هایی از محتوا که از تارنما‌های دیگر نسخه برداری کرده‌اید منبع را به صورت بی واسطه بیان نمایید. همینطور در حالتی که که محتوا را دستکاری می کنید، نهایتا از منابع مهم نوشته ی علمی قدردانی نمایید و لینک و پیوند منبع را ارائه دهید.

در‌حالتی که که چندین مقاله متفاوت را استیناف و ترکیب میکنید، خوب میباشد به آن یکسری مقاله مخصوص بیافزاییم و لحاظ و تجارب فردی خویش را به نوشته ی علمی جانور اضافه کنیم. شاید نام پژوهش ها کتابخانه ای را شنیده باشید. درین نحوه شما مطالب چنیدن کتاب را بازرسی و با گویش خویش در نوشته ی علمی ای می‌نویسید و در نقطه پایان هم حیث خویش را به آن اضافه میکنید. به کارگیری از این نحوه برای ساخت‌و‌ساز مقاله‌ها دانشگاهی مجاز میباشد و به طبع برای مقاله‌ها در وب سایت نیز می‌اقتدار از آن بهره مند شد.

شایسته ترین نحوه برای حل ایراد مطالب شبه نسخه برداری
بجای به کارگیری از یک وبسایت از تعدادی وب سایت گوناگون و دارای اعتبار مطالب خویش را دستیابی نمائید. آحاد مطالب را خوانده و با گویش خودتان (بر طبق لحن برندی که دارید و استفاده کننده وب سایت خودتان) آن را تایپ نمائید. متن تایپ گردیده را برای ارتقا خوانایی به وسیله کاربر بازنویسی نمائید. در انتها به آن ایده ها و تجارب فردی خویش را بیافزایید.

برتری رقبا و جایگزین شدن آنان برای مطالبی که ما آن ها را نوشته‌ایم!
گوگل تارنما‌ها را براساس اعتبار وبسایت و اصالت محتوا سکو‌بندی می‌نماید. ممکن میباشد شما محتوای مفیدی را نوشته باشید، حریف شما که اعتبار بالاتری نسبت به تارنما شما دارااست، محتوای شما‌را اسکن نماید و جایگزین وب سایت شما در نتیجه ها گوگل گردد. هنگامی که گوگل دو محتوای یکسان در دو وب سایت متفاوت شناسایی نماید، یکی‌از آن‌ها‌را به استفاده کننده اکران میدهد تا تجارب کاربری قابل قبولی برای یوزرها ساخت و ساز نماید. در اینگونه حالتی، گوگل سایتی را برای اکران گزینش می‌نماید که اعتبار بالاتری دارااست.

حریف رفیعتر را چه طور چک کنیم
برای بررسی رقبای بلندتر خویش روند تحت را اعمال دهید:

از وبسایت هایی تحلیلگر برای تحقیق موقعیت وبسایت رقبا به کار گیری نمایید، این وبسایت ها به شما امداد میکنند تا بک لینک و پیوند های رقبای خویش را پژوهش فرمائید.
تحقیق شبکه های شبکه‌های‌عمومی رقبا.
پژوهش لغات کلیدی که رقبای شما از آن‌ها ترافیک اخذ می‌نمایند.
نکته: هنگامی می گوییم رسیدگی شبکه‌های کانال‌های اجتماعی رقبا خواسته نظارت تعداد کاربر، طریق مقاله گذاری، سیاست هنگامی درج مقاله، ساختار مطالب درج شده درین کانال‌ها و روش تعامل با یوزرها میباشد.

بعداز رسیدگی موقعیت رقبا، نقاط ضعف و توان خودمان را با رقبا نظارت کنیم و همت کنیم که نقاط ضعف را پوشش دهیم و از نقاط قوت رقبا سر مشق بگیریم. در شرایطی‌که که رقبای شما با وجود یادآوری دادن، به اسکن کردن محتوای شما ادامه می دهند، عالی میباشد از روش ضابطه DMCA گوگل، از آن ها گلایه نمائید.

وجود نقص‌ در صفحاتی از وب سایت
گوگل بعضا از خطاها را بعنوان خلل در حیث می گیرد و وب سایت شما‌را با افت درجه یا این که حتی حذف از حاصل کاوش جریمه می‌نماید. یکی‌از بارزترین این اشتباهات وجود تعداد متعددی خطای 404 یا این که 500 در وبسایت میباشد. با دقت به اینکه این نقص‌ سبب ساز تجارب کاربری منفی میشود. به طور طبیعی تاثیر متقابل سکو گوگل و عدم رضایت مخاطبان سبب ساز شدت افت جايگاه در شکل وجود اینگونه مشکلی شود. به این ترتیب بایستی خطاهای داخلی وب سایت را رصد کنیم و آن‌ها را برطرف نماییم. یکی‌از ابزارهای عالی برای تحقیق اشتباهات داخلی تارنما ابزار جت بهینه سازی میباشد.

چه طور خطاها وب سایت خویش را کشف و رفع کنیم
با تصویب وبسایت در گوگل سرچ کنسول می توانید به پژوهش اشتباهات فراوانی برای مثال ایراد خطای 404 می‌پردازد. بعداز کشف لینکی که موجب خطای 404 می گردد آن را میتوانید اصلاح فرمایید.

حذف پیوند های غیرطبیعی و عدم ساخت‌و‌ساز آنان
فرض نمایید سایتی برای ارتقا سکو خویش. برای یک ماه 9000 پیوند خریداری می‌نماید. بعداز نقطه پايان ماه این تارنما ناگهان 9000 پیوند ورودی خویش را از دست میدهد. این دستور مصداق تقلب در seo میباشد. در واقع فرایند پرورش یا این که افت غیرطبیعی بک پیوند‌ها این نشانه را به گوگل میدهد که یک وب سایت اینترنتی در هم اکنون تقلب کردن و گول زدن الگوریتم‌های گوگل میباشد.

چه‌گونه از افت جايگاه به جهت کاهش پیوند اجتناب کنیم؟
بک لینک و پیوند نخرید.
در حالتی که به سایتی برای تبلیغ پول پرداخت میکنید. تفاهم نامه بلند برهه زمانی امضاء نمائید و از آن وب سایت بخواهید که لینک و پیوند‌های تبلیغات شما‌را به طور nofollow تعریف و تمجید نمایند.
در کامنت تارنما های نامرتبط پیوند ساخت و ساز نکنید. چون صاحبان این تارنما ها ممکن میباشد ناگهان کل پیوند ها را حذف نمایند.
هنگام تولید پست مهمان در تفاهم نامه خویش عدم حذف پیوند برای مقطع زمان بر را قید نمائید.
به چه شکل از بروز رسانی الگوریتم‌های گوگل نجات پیدا کنیم؟
شایسته ترین طریق این میباشد که روش پندار برنامه نویس ها گوگل برای بروز رسانی الگوریتم ها را بدانیم. ما می دانیم که مقصود گوگل این میباشد که تارنما‌هایی که برای استفاده کننده حقیقی وواقعی جالب می باشند را در مرتبه‌های فراتر محافظت نماید و به سایر وب سایت ها سکو‌های ضعیف تری بدهد. به این ترتیب برای اجتناب از تقلبی تشخیص دادن کار های seo در بروزرسانی‌های الگوریتم های گوگل کافیست که محتوای کیفیت عالی و دیدنی بنویسیم. بعد از آن آنرا در کانال‌های مجازی تبلیغ کنیم تا تعامل بیشتری با یوزرها تولید کنیم.
با یاری CTA (دکمه و پیوند با تیتر جالب برای ترغیب مخاطب به ایفا کاری) از یوزرها بخواهیم مطالب ما‌را در شبکه‌های‌مردمی بازنشر نمایند یا این که نظرها خویش در ارتباط مطالب را با ما به اشتراک بگذارند. اساسی وجود ندارد که الگوریتم‌های گوگل چقدر بغرنج می شوند. در حالتی که تارنما محتوای کیفیت خوب و دیدنی داشته باشد. مخاطبان با وبسایت رابطه دائمی ساخت‌و‌ساز می‌نمایند. که به طور طبیعی منجر میشود که مرتبه تارنما روز آپ تو دیت عالی گردد.

بیشتر بخوانید : چه‌گونه بک لینک و پیوند بگیریم؟

تقلب در seo و اثر آن در گوگل

گوگل چه طور تقلب در بهینه سازی را تشخیص میدهد؟
در ابتدا به طرز هایی برای تشخیص تقلبی بودن بهینه سازی وبسایت اشاره کردیم. غیر از طریق های بالا نحوه های دیگری هم وجود دارا‌هستند که بطور منظم وب سایت شما‌را برای عدم تقلب آنالیز می‌نمایند.

1- تشخیص تقلب بوسیله الگوریتم گوگل پاندا
این الگوریتم به محتوا حساس میباشد. محتوای بی چگونگی، محتوای بسیار خرد و بی قیمت، محتوای نسخه برداری، محتوای مختلف برای موتور کاوش و استفاده کننده، از مواقعی میباشد که‌این الگوریتم گزینه تحقیق قرار می‌دهد. الگوریتم گوگل پاندا چه گونه تقلب در بهینه سازی را تشخیص میدهد. براین اساس چگونگی محتوای شما نقش اصلی در بدست آوردن امتیاز مطلوب در گوگل داراست و استعمال از محتوای اسکن گردیده و بی چگونگی تاثیر منفی برای مرتبه بندی وب سایت شما خواهد داشت. همینطور تکرار بیش تر از حد لغت ها کلیدی و تقلب‌هایی در خصوص با کلمه ها کلیدی به وسیله این الگوریتم جریمه می شود.

الگوریتم گوگل پاندا برای تشخیص تقلب مورد ها پایین را رسیدگی می نماید:

تعداد غیرطبیعی واژه کلیدی در نشانی کاغذ
تکرار بی آیتم و غیرطبیعی لغت ها کلیدی در تیتر کاغذ
تعداد لغات کلیدی در متای توضیحات
تعداد عبارات کلیدی و جای آن در تیترهای نوشته ی علمی
تعداد عبارات کلیدی در تگ های em و strong
تعداد عبارات کلیدی در باطن متن
2- تشخیص تقلب بوسیله الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم پنگوئن وظیفه داراست که پیوند های غیرطبیعی را تشخیص دهد و در شرایطی‌که که از پیوند های غیرطبیعی به کارگیری می‌کنید، وب سایت شمارا جریمه نماید. خریداری بک پیوند و تولید لینک و پیوند های غیرطبیعی به وسیله شما، سبب ساز می‌گردد که بوسیله الگوریتم پنگوئن جریمه گردید. برای استخراج داده ها بیشتر در خصوص این الگوریتم نوشته‌ی‌علمی : الگوریتم پنگوئن گوگل چیست را پژوهش فرمائید.

3- تشخیص تقلب در seo به وسیله الگوریتم page layout
الگوریتم pagelayout به تحقیق موادسازنده صفحه های وب سایت شما میپردازد و در حالتی‌که که بنرهای تبلیغاتی زیاد در شیت داشته باشید، یا این که بخواهید از روش ترغیب استفاده کننده به کلیک کردن به صفحه های نامربوط ورودی وب سایت خویش را به سمت تبلیغات و کلیک استفاده کننده بر روی بنرهای تبلیغاتی هدایت فرمائید، این الگوریتم شمارا جریمه خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو, دوره آموزش سئو حرفه ای , دوره آموزش سئو پیشرفته ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


Google Tag Manager ابزاری مجانی میباشد که به شما قابلیت و امکان میده فارغ از نیاز به تغییر و تحول کد، تگ های بازاریابی (اسنیپت های کد یا این که پیکسل های پیگیری) رو در سایت خویش (یا این که اپلیکیشن موبایل) قرار داده و رئیس کنین.
در اینجا یک نمونه بسیار معمولی از شیوه فعالیت گوگل تگ منیجر (GTM) نقل شده میباشد.
داده ها از یک منبع داده (وبسایت شما) از روش GTM با منبع داده دیگه (Analytics) به اشتراک گذارده میشه.
GTM وقتی که تگ های متعددی برای مدیر دارین، بسیار اثرگذار میباشد، چون همگی کد ها در یک جای ذخیره گردیده است.

یک مزیت گرانقدر تگ منیجر اینه که شما، تحت عنوان بازاریاب، می تونین به تنهایی کد رو رئیس کنین. “دیگه هیچ پیاده سازی موردنیاز وجود ندارد.”
سهل به حیث می رسه، خیر؟ متأسفانه، بدین آسانی هم وجود ندارد.

دوره آموزش سئو

آموزش سئو

دوره آموزش سئو حرفه ای

دوره آموزش سئو پیشرفته


آیا به کارگیری از Google Tag Manager آسوده میباشد؟
به گفته گوگل: “گوگل تگ منیجر با اذن دادن به بازاریاب ها و مدیران وبسایت برای نصب تگ های سایت همگی در یک جای و رئیس سهل وآسان و قابل متکی بودن تگ امداد می کنه.”
آنان میگن GTM یک ابزار “معمولی” میباشد که هر بازاریاب می تونه فارغ از نیاز به طراح اینترنت از آن به کارگیری کنه.
برای اعلام کردن این صحبت ممکنه در بخش نظرها آیتم نکوهش قرار بگیرم. Google Tag Manager سوای داشتن علم فنی یا این که فراگیری (زمان ها یا این که خودآموز) “سهل و آسان” وجود ندارد.
برای فهم و شعور طرز تهیه و تنظیم تگ ها، پاداش ها و متغیرها می بایست علم فنی داشته باشین.
اگه پیکسل های رخ بوک رو رها می کنین، می بایست به شیوه فعالیت پیکسل های ردیابی صورت بوک پی ببرین.
اگه میخواهید ردیابی روی داد رو در Google Tag Manager تهیه و تنظیم کنین، به اطلاعاتی درباره “حوادث”، روش کارایی Google Analytics، داده هایی که می تونین با حادثه ها ردیابی کنین، صورت ظاهری گزارش ها در Google Analytics و کیفیت تیم ها، اقدامات و تگ های خویش نیاز دارین.
اگرچه رئیس یک‌سری تگ در GTM سهل میباشد، البته یک منحنی یادگیری وجود داره.
زمانی که بیش تر از حد دست و پا می زنین، GTM درباره‌ی آنچه می تونین ردیابی کنین بسیار منعطف میباشد.

طریق سعی Google Tag Manager
گوگل تگ منیجر چهار بخش اساسی داره:

تگ ها: اسنیپت های Javascript یا این که پیکسل های ردیابی
پاداش ها (Triggers): این بخش به GTM میگه چه موقع یا این که چه‌گونه یک تگ رو بی سر و صدا کنین
متغیرها: ممکنه داده ها بیشتر GTM برای کارکرد تگ و پاداش نیاز باشه
لایه های داده
تگ چیست؟
تگ ها اسنیپت کد یا این که پیکسل ردیابی ابزارهای فرد ثالث هستن.

این تگ ها به گوگل تگ منیجر میگن چه کاری اعمال بده. مثال هایی از تگ های رایج در Google Tag Manager عبارتند از:

کد رهگیری جهانی Google Analytics
کد بازاریابی دوباره Adwords
کد پیگیری تبدیل Adwords
کد رهگیری نقشه (Heatmap ,Hotjar ،CrazyEgg و غیره …)
پیکسل های رخ بوک


مشوق چیست؟
جایزه ها (Trigger) راهی برای بی صدا کردن تگی هستن که تهیه و تنظیم کردین.

آنان به Tag Manager میگن چه موقع کاری رو که میخواهید، اعمال بده.

آیا می‌خواهید تگ ها رو در نمای کاغذ، کلیک کنین یا این که سفارشی میباشد؟

 

متغیر چیست؟
متغیرها داده ها مازاد هستن که GTM ممکنه برای شغل تگ و مشوق شما به آن نیاز داشته باشه.

در اینجا تعدادی مثال از متغیرهای گوناگون گفته شده:

 

ابتدایی ترین نوع متغیر اثبات که می تونین در GTM ساخت و ساز کنین، شماره UA Google Analytics (شماره شناسه رهگیری) میباشد.

 

اینها موادسازنده مهم GTM هستن که بایستی برای استارت رئیس تگ ها به طور اتومات شناخته بشن.

لایه های داده
تگ ها برای اگاهی از اینکه آیا می بایست برانگیخته بشن یا این که نه، به داده ها نیاز دارن، البته آن‌ها چه‌گونه (یا این که از کجا) این داده ها رو به دست میارن؟

یکی روش هایی که می قدرت این داده ها رو پیدا کرد، رسیدگی ساختار HTML شیت میباشد، ولی این حقیقتاً یک راه‌حل ایده آل وجود ندارد.

زمانی که تگ ها برای یافتن آنچه که در پی آن هستن، بایستی HTML رو کاوش کنن، تحریک شدن آنها زمانبر خیس میشه.

و اگه ساختار HTML تارنما با سپری شد مجال تغییر‌و تحول کنه، تگ ها می تونن حاد بشن.

ضمن این، اشکال خاصی از داده ها وجود داره که یک تگ ممکنه به آنان نیاز داشته باشه، مانند اینکه آحاد معاملات در HTML ورقه یافت نشه.

یک لایه داده یک مورد JavaScript میباشد که تگ های اطلاعاتی موردنیاز رو از سایر کد تارنما شما غیروابسته نگه می داره.

ازآنجاکه تگ ها برای یافتن داده ها مورد نیاز خویش نیازی به گذراندن وقت برای کاوش از روش HTML ندارن، این طرز دیگه ای میباشد که GTM می تونه به بهبود سرعت وبسایت یاری کنه.

در ازای، هر آنچه رو که آن‌ها کاوش می کنن، در یک جای پیدا می کنه و هنگام بارگیری شیت به راحتی در دسترس میباشد.

از لحاظ فنی، لایه های داده از روی اراده هستن.

مورد نیاز وجود ندارد خودتان آنها رو به صورت معلوم تمجید کنین. GTM می تونه یکی‌از رو برای شما تعریف‌و‌تمجید کنه.

البته اگه می‌خواهید از GTM برای ردیابی رویدادهای خاص استعمال کنین، می بایست یک لایه داده داشته باشین.

برای استارت، یک زمینه لایه داده تازه مانند اینه:

 

هنگام اضافه کردن یک لایه داده، می بایست قضیه پیش از کد کانتینر GTM قرار بگیره.

اگه لایه داده بعداز کد کانتینر (Container) قرار داده بشه، GTM نمی تونه به اطلاعات دردسترس در آن دسترسی پیدا کنه و لایه داده بعداز بار گذاری اصولاً مجدداً تهیه و تنظیم میشه.

وقتی که لایه داده به کد ورقه اضافه شد، می قدرت براکت های خط دوم رو با داده ها، متغیرها و حوادث توده کرد.

برخی از اشکال داده ها رو می اقتدار مستقیماً در لایه داده نوشت، البته با برقراری رابطه استفاده کننده با وب سایت، می قدرت اشکال دیگه داده ها رو به طور پویا در لایه داده قرار بخشید، مانند اینکه فردی فایلی رو بارگیری کنه یا این که مقدار مشخصی از تولیدات رو به سبد خرید آن‌ها اضافه کنه.

مزایای گوگل تگ منیجر چیست؟
زمانی که از مرحله یادگیری عبور کردین، کاری که می تونین در GTM جاری ساختن به‌این بسیار شگفت انگیز میباشد.

می تونین داده های ارسالی به Analytics رو فردی سازی کنین. می تونین رویدادهای اصلی مانند دانلود PDF، کلیک لینک و پیوند خروجی یا این که کلیک دکمه ای رو تهیه و پیگیری کنین.

یا این که پیگیری تولیدات و فروشگاه آنلاین توسعه یافته غامض رو جاری ساختن به‌این. فرض کنین می‌خواهید همگی لینک و پیوند های خروجی رو در تارنما ردیابی کنین.

در GTM، اسم گروه بندی، کوشش و تگ رو گزینش کنین. اینجانب پیوند فارغ وب سایت رو تعیین کردم، کلیک کنین و آن گاه URL رو کلیک کنین.

 

در Google Analytics به Behavior> Events> Top Events> Offsite link برین.

 

در حال حاضر یا این که مبادرت روی داد یا این که تگ رو برای اخذ گزارشات بی نقص گزینش کنین.

داده هایی که در GTM تهیه و تنظیم گردیده، در حال حاضر در گزارش های Analytics ظواهر می شن. بهتر میباشد!

 

آیا میخواهید ابزاری رو به طور آزمایشی بدون پول آزمون کنین؟

می تونین فارغ از نیاز به طراح، کد رو به Tag Manager اضافه کرده و آن رو تست کنین.

 

بقیه مزایا:
ممکنه GTM به تارنما شما امداد کنه تا بسته به تعداد تگ هایی که به کارگیری می کنین، سریع خیس بارگیری بشه.
با تولید ها غیر گوگل شغل می کنه.
انعطاف پذیری برای بازی کردن و تست حدوداً هر چیزی که می‌خواهید داره.
همگی کد های فرد ثالث در یک جای قرار دارن.
GTM دارنده وضعیت پیش اکران و رفع گونه های میباشد، براین اساس پیش از اینکه هر کاری رو ایفا به‌این، می تونین ببینین چه چیزی عمل می کنه و چه چیزی موثر وجود ندارد.
این مزیت به شما نشانه میده که چه تگی در کاغذ غرض قرار میگیره. شیفته این خصوصیت میشین!

 

گوگل تگ منیجر چه اشکالاتی دارااست؟
شما حتی برای پیکربندی نخستین می بایست علم فنی داشته باشین. راجع‌به روش تهیه و تنظیم Google Tag Manager سندها جانور در گوگل رو رسیدگی کنین.
زمانی که “راهنمای استارت سریع” رو تفحص کردین، شما رو به یک راهنمای توسعه یافته خیس می رسونه؛ ولی خیر یک راهنمای بازاریاب.

اگه شما یک استفاده کننده مبتدی و تازه کار هستین، با متن بی آلایش و قابل فهمی روبرو نخواهید شد.

 

GTM یک سپرده گذاری در حین میباشد. می بایست یک مجال خاص رو به مطالعه و تست تخصیص به این، مگه اینکه یک طراح موقت باشین.
این تخصیص فرصت میتونه حتی مشتمل بر قرائت یکسری پست بلاگ یا این که کمپانی در یک کلاس آنلاین باشه.

می بایست برای عیب یابی خطاها وقت بذارین. هنگام تهیه و تنظیم تگ ها، پاداش ها (Triggers) و متغیرها، عیب یابی متعددی لازمه.
به خصوص اگه مرتباً با Tag Manager شغل نکنین، ازیادبردن آنچه جدید خاطر گرفتین بسیار سهل میباشد.

برای تگ های غامض خیس، احتمالاً به پیاده سازی نیاز خواهید داشت که از طرز طراحی وب سایت درایت داشته باشه.

روش فعالیت با GTM، ساخت‌و‌ساز اکانت و کانتینر (Container)
برای استارت، به tagmanager.google.com برین و یک اکانت کاربری تولید کنین.

در نصیب تهیه اکانت (Setup Account)، اسم شرکتی رو که تارنما در آن در درحال حاضر مدیر میباشد، وارد کرده و «Continue» رو بزنین.

 

در مرحله آن گاه، کانتینر خویش رو تهیه و تنظیم کنین. اسم دامنه خویش رو تحت عنوان اسم کانتینر وارد کنین، نوع شیت یا این که نرم افزار آیتم به کار گیری رو گزینش کرده و “Create” رو کلیک کنین.

در حالتی‌که iOS یا این که Android رو گزینش کنین، بایستی انتخاب کنین که از Firebase SDK به کارگیری می کنین یا این که از SDK دیرین.

 

دقت داشته باشین که به صورت خاص گفتم از اسم کمپانی تحت عنوان اسم اکانت و از دامنه تارنما برای اسم کانتینر استعمال کنین.

از نگاه تئوری می تونین از هر نامی که بخواهید استعمال کنین. البته روشی که گفتم دقیقاً به عبارتی روشی میباشد که گوگل برای اسم گذاری آنان، تحت عنوان شایسته ترین شیوه سفارش می کنه.

در کل، یکی شایسته ترین کارهایی که می تونین هنگام عمل با GTM ایفا به‌این، اینه که مطمئن بشین همگی موردها به وضوح نامگذاری شدن.

در غیر این شکل، خطا کردن بسیار سهل و آسان میباشد.

یکسری اکانت GTM رو می اقتدار در یک اکانت GTM واحد رئیس کرد، البته گوگل سفارش می کنه که یک کانتینر در هر دامنه ساخت و ساز کنین.

ما یحتاج وجود ندارد کانتینر های غیروابسته ای برای هر تگ غیروابسته یا این که برای هر کاغذ مستقل در یک وب سایت ساخت‌و‌ساز کنین.

کلیه تگ ها رو می قدرت در یک کانتینر قرار بخشید. برای اکثر شرکتهای و سازمان ها، یک کانتینر تک تک آنچه که موردنیاز دارن میباشد.

البته در امر شرکتی که موسسه ها تابعه داره یا این که مشاغل مستقل ای در چنگ داره، سایت مرتبط با هر کمپانی تابعه یا این که کسب و کار بایستی کانتینر منحصربه‌فرد به خویش رو داشته باشه و همگی کانتینرها رو می قدرت از یک اکانت مهم GTM رئیس کرد.

اگه سایتی دارنده ذیل دامنه ای میباشد که مستقل از دامنه مهم پایین نظارت قرار می گیره، می بایست به دامنه فرعی نیز کانتینر منحصر به فرد داده بشه.

وقتی که یک تاکسی بازاریابی تگ ها رو از طرف یک کمپانی رئیس می کنه، گوگل پیشنهاد می کنه که این موسسه اکانت GTM خویش رو ساخت کرده، آن‌گاه اکانت گوگل تاکسی رو تحت عنوان استفاده کننده اضافه کنه.

بنابراین، ماشین کرایه ای می تونه به GTM دسترسی پیدا کنه، ولی در شرایطی‌که قصد به تغییر تحول نمایندگی بگیرن، کمپانی برای دسترسی به آن اکانت عمل سادگی خواهد داشت.

بعداز ساخت کانتینر خویش، وضعیت سرویس ها GTM رو بپذیرین و کد کانتینر به شما داده میشه.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو, دوره آموزش سئو حرفه ای , دوره آموزش سئو پیشرفته ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


وقتی که استراتژی های بازاریابی B2B را در گوگل جستجو می کنید، براحتی مقالاتی را می یابیدکه به سادگی یک لیست کلی از استراتژی های بازاریابی عمومی که پیش از اینً می‌شناسیم را ارائه می دهد:

سئو ،PPC، ایمیل، رسانه های اجتماعی، بازاریابی ارجاعی، اپ های وفاداری و موردها دیگر.

و بسیاری از موضوعاتی که در بالای این استراتژی ها قراردارد تکراری می باشند: مخاطبان خود را بشناسید، داده های خود را شخصی سازی کرده و به کار گیری نمایید.

هم اکنون درصورتی که بیان‌کنم در این پست به هیچ یک از موردها بالا نمی پردازم، دروغ می گویم. در واقع، من تمام موردها بالا را پوشش می دهم.

ولی مقصود من در اینجا این است که چرا این استراتژی ها برای سال 2021 مهم می‌باشند و برخی از تاکتیک های خاص تر در ارتباط طرز اجرای آنها ارائه میگردد.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

دوره آموزش سئو حرفه ای

دوره آموزش سئو پیشرفته

تامین از داده های نو بعداز COVID

بدین ترتیب آنچه من قصد ایفا آن را دارم در اینجا آمده میباشد:

لیست کلی استراتژی های بازاریابی B2B بر پایه ی فرآیند خریداران ب2ب در سال 2021
ارائه برخی از استراتژی های خاص تر در کانال های عمومی seo ،PPC، ایمیل و رسانه های اجتماعی.
ارائه نکات کلیدی مهمی که قادر است شما را در بدست آوردن بهترین استراتژی های بازاریابی برای بیزنس B2B خودتان موعظه کند.
استراتژی های عمومی بازاریابی B2B
با تکامل نیروی کار، روندهای جدیدی از بیماری همه گیر پدیدار میگردد و پلت فرم های اصلی تغییرات (عمده ای) را ایجاد کرد می کنند (مثلا، کوکی ها)، بهترین طریق برای اجرای استراتژی های بازاریابی همیشه سبز B2B هر سال کمی متفاوت تر به نظر می رسد.

بعضی از رویکردهای کلی در ارتباط با گزارش های 2021 .

هزاره های غرض
تا سال 2025، هزاره ها 75 درصد نیروی کار جهانی را تشکیل خواهند داد.

بر پایه ی گزارش هزاره های Merit’s B2B ،73 درصد از هزاره ها در تصمیم گیری خرید مال یا خدمات در شرکتهای خود مشارکت دارند و 30 درصد از آن‌ها تصمیم گیرندگان فردی هستند.

 

این بدان معناست که استراتژی های بازاریابی B2B خود را بر پایه ی تقدم های هزاره ای تهیه فرمایید، مانند:

سرعت پاسخگویی (مانند چت زنده).
تجارب های سهل تلفن همراه (از طریق قالب بندی و جغرافیایی).
مشارکت در رسانه های اجتماعی و نه فقط LinkedIn.
بازاریابی مبتنی بر علت
طریق B2C را در پیش بگیرید.
خطوط فی مابین بازاریابی B2B و B2C در فعلا محو شدن هست.

این به دلیل ماهیت رقابتی فزاینده فضای دیجیتال و همچنین درصد رو به پرورش هزاره ها در جمعیت خریداران B2B میباشد.

در حقیقت، بر اساس گزارش Foleon’s 2021 B2B Buyer Insights ،80 درصد از خریداران B2B فعلا انتظار تجارب B2C را دارند.

برای معین و برجسته بودن از در میان پارازیت ها، و برای هزاره ها، طرق B2C ضروری می‌باشند، مانند:

شخصی سازی (بیشتر از تنها نشانی اینترنتی).
بازاریابی احساسی.
سهولت دسترسی (به محتوای آموزشی و خود یادگیری).
چرخه خرید زمان بر تری را ایجاد فرمایید.
همیشه مشخص و معلوم بوده می‌باشد که بازاریابی B2B معمولاً چرخه خرید وقتگیر تری نسبت به B2C داراست.

اما مبتنی بر مطالعه ای که مک کینزی در نقطه نهایی سال 2020 انجام بخشید، چرخه خرید برای مشاغل B2B از فرصت همه گیری وقت گیر تر از قبل هم شد‌ه‌است.

 

با محدود شدن دارایی، خریداران B2B بیشتر به بازرسی در خصوص تولیدات و خدمات و به حساب آوردن دقیق از پیش تعیین شده ROI اهمیت می‌دهند.

این دستور موجب اهمیت این نکات می شود:

محتوایی برای تامین تولید نمائید و در تحقیقات خریداران مشکل ایجاد کرد نکنید.
در پیام های خود از گویش و داده هایی که به ویژه بر ROI متمرکز می‌باشند استفاده نمائید.


روی داده های شخص نخستین (first-party)تمرکز فرمایید.
با به روزرسانی حریم سری iOS 14 و سرانجام دور شدن گوگل از کوکی ها، کسب به هدف گذاری دقیق چالش برانگیزتر گردد.

از‌آنجا که شناخت مخاطبان اولین قدم مهم برای گونه های بازاریابی می‌باشد، کمپین های بازاریابی دوستانه با داده های شخص نخستین ضروری می‌باشند.

روش های توده داده های شخص اول مشتمل بر موارد زیر میباشد:

کمپین های رهبری PPC و ایجاد کرد لیست نشانی اینترنتی.
جایگزین های تبلیغات گوگل (مانند مایکروسافت یا آمازون).
به کار گیری از آزمایش A/B برای جمع داده های روانشناختی خودتان (عنا وین، لحن، پیشنهادات محتوای مرتبط).


حتی می توانید سوال ها سفارشی را در تبلیغات صورت بوک ایجاد کرد نمایید تا داده های شخص اول را عده فرمایید.

اتوماسیون خود را با هوش مصنوعی (AI) تکمیل فرمایید.
اتوماسیون بازاریابی و هوش تصنعی و مصنوعی (AI) یکسان نیستند.

اپ اتوماسیون بازاریابی به منظور کمک به انسان برای انجام کارهای ساده و تکراری می باشد.

و هنوز نیاز به پیکربندی فرایندکار در سناریوهای گوناگون و به کارگیری از داده ها برای بهینه سازی های دستی داراست.

درصورتیکه، هوش مصنوعی از داده ها برای پیروی از هوش آدم و ادله برای در نظر گرفتن، پیشنهاد seo و پویا سازی آنها به کار گیری می کند.

مخلوط اتوماسیون (خودکارسازی) و هوش مصنوعی بهترین ها را در هر دو دانا به شما ارائه می‌دهد:

اتوماسیون دارای بهره وری و مزایای صرفه جویی در وقت، بهمراه قدرت سفارش میباشد و می‌توانید تنظیمات اتوماسیون را با به کار گیری از نگرش های داده محور اعمال دهید.

در اینجا یکسری مثال از چگونگی بی نقص کردن اتوماسیون با به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی آورده شده است:

ابزارهایی که خطوط مورد و بخش هایی از آدرس اینترنتی ها را در پلتفرم اتوماسیون پست الکترونیک شما بصورت بسیار شخصی سازی شده، می نویسند.
استراتژی های پیشنهادات هوشمند یا شیت Insights در Google Ads
استعمال از داده های پیشین به منظور حصول توجه بیشتر در یک CRM (اپ رئیس ارتباط با مشتری)
فعلا که مباحث کلی را مرور کرده ایم، بیایید در مورد شیوه های استعمال از آن ها در دوست داستنی ترین کانال های بازاریابی B2B سخن کنیم: seo ،PPC، رسانه های اجتماعی، نشانی اینترنتی.

استراتژی های بازاریابی B2B با به کارگیری از seo
بهینه سازی به شما یاری می کند تا در میان نتایج جستجوهای خریداران در زمینه ی با مشاغل مورد نظر شما، ظاهر شوید.

در اینجا سه استراتژی برای بهینه سازی سئو B2B وجود دارااست:

قیف واژه کلیدی seo داشته باشید.
از آنجایی که خریداران B2B این روزها چنین تحقیقات سنگینی را اعمال می‌دهند و هنوز در این فرایند آماده خرید نیستند، حجم محتوای ارگانیک که در هر مرحله از این مراحل، درجه بندی می گردد بسیار زیاد هست.

بنابراین، شما نه تنها از تحقیقات آنان امان می‌کنید، بلکه در ذهن آنان میباشید، تخصص خود را نشانه می دهید و به صورت کلی روند، جلب پشت گرمی میکنید.

نمونه ای که آن‌ها استفاده می کنند، یک شرکت خدمات لجستیکی میباشد.

 

چیزی که میتوانیم از این تصویر فایده گیری کنیم:

کلمات کلیدی بالای قیف بسیار تاکتیکی میباشند، مانند نحوه جاری ساختن کارها به منظور امداد به خریداران برای ایفای نقش خود (و شناسایی نقاط درد را برای شما شل می کند).
عبارات کلیدی میانی قیف می توانند با آموزش بیشتر خریداران، از لغات کلیدی متمرکز بر استراتژی و مقایسه به کار گیری کنند.
کلمه ها کلیدی تحت قیف متمرکز شده و دقیقاً براساس نیاز خریدار هدفمند شده اند(به لطف آموزش شما در این راه که توانسته اید خریدار را متوجه منظور اش فرمائید).
عبارات کلیدی بسیار بیشتری برای بازاریابی B2B وجود داراست (اصلاح کننده های مکان و مضمون‌) البته این یک نسخه بسیار ساده هست که به شما در فهم و شعور اصل نوشته‌ی علمی یاری می کند.

ساخت‌و‌ساز محتوای توسعه شغلی
حتی در صورتی فعالیت شما فروش به شرکت ها دیگر میباشد، خریدار هنوز فردی میباشد که نقش خاصی در شرکت خود داراست.

و چاره ها تنها چیزهایی نیستند که آنان به صورت آنلاین در ادامه آن می باشند.

آنها همچنین در‌پی شیوه هایی برای یادگرفتن خود، ایجاد کرد مهارت های خود و پیشرفت فن خود می باشند.

برای تولید تخصص خود، علاوه بر ایجاد کرد ارتباط با مشتریان احتمالی و به کارگیری از گروه ای تازه از عبارات کلیدی مرتبط، محتوای پیشرفت شغلی ساخت کنید.

در مرکز بروز رسانی های الگوریتم باشید.
سئو تکنیکال چیز جدیدی نیست، البته التفات آن با آپدیت رسانی های نو الگوریتم در سال پیشین ارتقا یافته است. برای مثال،

با الگوریتم 100% Mobile-first indexing، باید مطمئن شوید که Googlebot می‌تواند به محتوای موبایلی تارنما شما دسترسی داشته باشد و آنان را ارائه دهد و داده های ساختار یافته شمارا در بین مورد ها دیگر بررسی کند.
با آپ تو دیت رسانی تجربه صفحه (page experience)، باید Core Web Vitals خود را با کاهش اوامر جاوا اسکریپت، فشرده سازی تصاویر، اجرای بارگذاری تنبل(lazy loading) و موارد دیگر بهبود داد.
با بروزرسانی Google’s BERT، می بایست یک کلمه کلیدی را با تمرکز به قصد شخصی که آن را جستجو می کند، گزینه مقصود قرار داد.
و چه محتوایی در باب seo بدون یادآوری جامع بدون نقص خواهد بود: تشکیل داد محتوای کیفیت عالی به طور منظم که الگوریتمEAT را منتقل کند.

استراتژی های بازاریابی B2B با استفاده از PPC
PPC دارای اشکال متفاوت هست: تبلیغات جستجو، تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات گرافیکی (display ads)، تبلیغات app store، تبلیغات پادکست و مفاد دیگر.

همه اینها میتواند استراتژی های بازاریابی سودآور B2B باشد. برای این پست، من قصد دارم سه استراتژی خاص را که می‌توانید برای بهبود عملکرد های B2B PPC خود انجام نمایید، پررنگ کنم.

در تبلیغات خود از حس به کار گیری کنید.
نمی توانم به شما بیان کنم تعدادی نوشته ی علمی وجود دارد که میگویند بازاریابی B2C بر احساسات متمرکز می‌باشد و B2B بر منطق متمرکز میباشد. (ما هم حتی دراین باره تقصیر کار بوده ایم.)

 

البته علم می گوید که همگی تصمیمات حتی تصمیمات خرید B2B مبنای احساسی دارند.

حتی در‌صورتی‌که مشاغل مجال بیشتری را صرف بازرسی مورد ها و حتی داشتن کمیته های تصمیم گیری می کنند، این کمیته ها هنوز از افراد درست شده اند.

مشاغل B2B می توانند (و مطلقا باید) احساسات را به کمپین های بازاریابی خود تزریق کنند.

از حیث B2B می‌توانید بسیار رند تر باشید ، مانند مثال ذیل:

 

برای کمک بیشتر در مخلوط احساسات در تبلیغات و نسخه برداری رایت ، 273 واژه و کلمه ما را برای نسخه بازاریابی احساسی استیناف نمائید.

کلمات کلیدی تطابق کبیر (broad match) را با غرض گیری مخاطبان در Google Ads ادغام نمایید.
این دقیقاً یک استراتژی نو نیست، البته این اساسی تر هست که امسال زودتر با دوستمان modified broad وداع کردیم.

بدون این نوعِ مطابقت و همخوانی لغات کلیدی (و سوای اطلاعات مفیدی که تا قبل از اینً در گزارش اصطلاحات جستجو در چنگ ما قرار می گرفت)، نمی توانید دقیقاً مطمئن باشید که درخواست جستجوی دقیق و درست را در کمپین های PPC خود هدف قرار داده اید.

ولی می توانید مطمئن باشید که فرد مناسبی را هدف گرفته اید.

 

با هدف قرار دادن لغت ها کلیدی تطابق وسیع (broad match) و هدف گیری مخاطبان (audience targeting)، می‌توانید مخاطبان وسیعی از افراد مناسب را جذب فرمایید.

و از‌آنجا که بازاریابی B2B تا حد زیادی تصمیم گیرندگان شرکت را غرض قرار می‌دهد ، این فرمان مخصوصا اثر گذار میباشد.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو, دوره آموزش سئو حرفه ای , دوره آموزش سئو پیشرفته ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


بازاریابی بهینه سازی یا این که (بهینه سازی marketing) چیست؟ مقصود در بازاریابی سئو، ارتقاء تعداد کاربرانی میباشد که برای یافتن محتوای متبوع خویش، وارد تارنما شما شوند. همینطور افزایش تعداد کاربرانی که بعد از ورود و پژوهش‌ی محتوا‌ی جان دار در تارنما، متقاعد گردیده باشند که از سرویس ها ارائه گردیده به وسیله تارنما شما (فروش تولیدات، خرید اشتراک، تصویب‌اسم و…) استعمال نمایند.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

برای حصول به‌این دو، نیاز هست که سایت شما در رتبه‌بندی نتایج جستجوی گوگل، راجع‌به ها بالای لیست قرار گیرد تا در معرض دید یوزرها بیشتری باشد. همینطور ساخت محتوای به ‌روز و باکیفیت، که بتواند کلیدواژه‌هایی را در برگیرد، که بوسیله یوزرها در گوگل کاوش می‌شود نیز بسیار با عنایت میباشد.

بهینه سازی تارنما چیست؟ سئو یا این که سئو مخفف کلمه و واژه Search Engine Optimization میباشد. فارسی آن می‌گردد: سئو تارنما برای موتورهای کاوش. بهینه سازی موتور کاوش که به اختصار سئو گفته می توان به کلیه فعالیت هایی اشاره دارد که با غرض ساخت ترافیک طبیعی و کیفیت عالی برای سایت از روش لیست جستجوی موتورهای کاوش شکل می‌گیرد. بهینه سازی فرآیند‌ای است که به وب سایت‌ها کمک می‌نماید تا در مرتبه‌ی بالاتری در لیست نتیجه ها جستجوی گوگل قرار بگیرند.


تفاوت کلیدی بهینه سازی با تبلیغات هزینه‌دار این میباشد که با استعمال از seo، رتبه‌ای که وبسایت یا این که محتوای شما در نتایج کاوش گوگل پیدا میکند طبیعی و بدون دخالت میباشد؛ یعنی شما برای مرتبه‌ خریداری کردن وب سایت خویش درنتایج گوگل هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. به لهجه معمولی، seo یعنی بهینه سازی محتوای آنلاین تا در فایده، وقتی که فردی مطلبی را کاوش می‌نماید، موتورهای کاوش مانند گوگل آن‌ را در بالای نتایج خویش نشانه دهند.

برای فهم عالی بازایابی seo نمونه ذیل را بازرسی نمائید:

فرض نمائید فردی پیرو《عصر‌های فراگیری آنلاین نگارگری》است و این عبارت را در گوگل کاوش می‌نماید. فعلا اگر شما وبسایتی داشته باشید که بعد از ظهر‌های آنلاین نگارگری ارائه دهد و ‌بخواهید که اشخاص با سرویس ها شما آشنا شوند؛ وب سایت شما باید در نتیجه ها جستجوی گوگل، فراتر از سایر وب سایت‌های مربوط به فرصت‌های آنلاین نگارگری اکران داده خواهد شد. فعلا بعد از اینکه استفاده کننده محتوای سایت شما را تفحص کرد؛ در‌حالتی که که‌این محتوا کیفیت عالی بالایی درج شده باشد و درآن از کلیدواژه های مربوطه به صحت مستعمل باشد می‌تواند مخاطب را متقاعد نماید که از بعدازظهر‌های آنلاین نگارگری ارائه گردیده در وبسایت شما به کارگیری نماید.

به حیث شل نمی ‌آید البته بازاریابی بهینه سازی دقیقا به همین معناست. فعلا برای شناخت خوب با بازاریابی seo، تنی چند از مقدمات و استراتژی های بازاریابی سئو را به طور خلاصه پژوهش می‌کنیم:

مقدمات بازاریابی seo
انتخاب کلید‌واژه و کلمه‌ها
HTML《اچ تی ام ال》
برچسب ‌های تیتر، توضیحات متا، متن alt و سرتیترها از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده بازاریابی بهینه سازی میباشند.
استفاده از ابزارهایی مانند ubersuggest می‌تواند به شما یاری دهد تا کلیدواژه‌ هایی مربوط به مورد مد حیث خویش پیدا فرمایید.
به کارگیری از کلیدواژه‌‌های درست در وبسایت‌تان، مهم‌ترین راهی می‌باشد که گوگل متوجه خواهد شد محتوای تارنما شما راجع به چه موضوعاتی میباشد.
شما با استفاده از این‌ها به گوگل میگویید محتوای وب سایت‌تان در زمینه ی چیست و خواننده گان هنگامی که وارد تارنما شما میشوند می توانند انتظار چه محتوایی را داشته باشند.

معماری تارنما
معماری تارنما بر روی پیاده سازی و همت آن تمرکز داراست. درصورتی که یوزرها نتوانند در وب سایت به راحتی به محتوای متبوع خویش دست یابند؛ دست یابی به محتوای وب سایت برای گوگل نیز دشوار گردد. آیتم بسیار اصلی در عملکرد سایت، سرعت بارگذاری آن است. پژوهش ها نماد داده میباشد یوزرها، فقط ۳ ثانیه درانتظار بار گذاری یک وبسایت می مانند پس در شرایطی‌که وبسایت شما برای استفاده کننده دیر بارگذاری گردد و یا این که خطای متعددی داشته باشد آن ها از سایتی دیگر به کار گیری خواهند کرد. در باب با این گزینه در قسمت استراتژی‌های بازاریابی سئو سخن خواهیم کرد.

متکی بودن
اگرشما بخواهید یوزرها از سرویس ها وب سایت شما استفاده نمایند می بایست اعتماد آنان را جلب کنید. برای اینکار نیاز هست مدرک‌طومار‌های استاندارد این صنعت، یعنی ssl و https را داشته باشید. سوای داشتن این‌ گواهینامه‌ها نمی‌توانید انتظار داشته باشید که تارنما‌تان در مرتبه‌ی بالای گوگل قرار بگیرد. این گواهینامه‌ها علاوه بر اینکه برای تهیه نمودن درجه‌ی بالا در گوگل لازم است، به یوزرها علامت می دهد که تارنما شما گزینه پشت گرمی و حرفه‌ای است و در‌پی کلاهبرداری وجود ندارد.

آشنایی مخاطب
مطمئن گردید که کاربر خویش را به‌ نه می شناسید و می دانید که آن‌ها چه محتوایی از شما میخواهند. هر کاربری که وارد تارنما شما می گردد با کاربر قبلی مختلف میباشد، پس این آیتم بستگی به توان شما دارد که تا چه میتوانید نیازهای آن ها را برطرف کنید.

کانال ‌های اجتماعی
بازاریابی بهینه سازی و کانال‌های اجتماعی مکمل‌های بسیار خیر برای یکدیگر میباشند. پس جنبه اجتماعی آنها‌را نادیده نگیرید؛ چون قادر است تقویت کننده خیر برای سئوی شما باشد. رتبه به دست آوردن در گوگل معمولی وجود ندارد، اما اشتراک‌گذاری‌های فراوان در کانال‌های اجتماعی کمک می‌نماید به گوگل آرم دهید تارنما شما مخاطب متعددی دارد.

استراتژی‌ های بازاریابی seo

کلیدواژه‌های مربوط به ارتفاع مطلوب استعمال نمایید. در صورتی‌که میخواهید محتوای شما، در لیست نتایج جستجوی کلیدواژه‌های مربوط به وبسایت شما اکران داده خواهد شد؛ می بایست آن ها را در محتوای وب سایت خویش، توضیحات متا، تیتر برگه و غیره استعمال نمائید. برای این‌که شایسته ترین بازدهی را از بازاریابی بهینه سازی خویش داشته باشید، باید کلیدواژه‌هایی به ارتفاع ۳ کلمه و واژه یا این که بیشتر استعمال نمایید.

چگونگی محتوا
یکی از مهمترین استراتژی ‌های بازاریابی seo، محتوای با کیفیت هست. برای شروع به ایجاد کرد محتوا، بعداز این‌که آیتم و ایده‌های خویش را انتخاب کردید؛ سراغ فرمت محتوا خواهید رفت. محتوا قادر است موقعیت های مختلفی داشته باشد مانند: کلیپ، وبلاگ، نمودارها، مقاله ها و کتابچه‌های الکترونیکی. مطمئن گردید که فرمت محتوای شما تنوع متعددی داشته باشد تا مدام، آپدیت و جالب دقت باشد.

نکته‌ی دیگر یک، مشتمل بر ساخت محتوا به طور مداوم میشود تا ترافیک یوزرها را به سمت وب سایت شما سوق دهد. در منفعت داشتن محتوای باکیفیت، برای فراهم کردن درجه‌‌ی بالا در فهرست گوگل و همینطور باقی ماندن در آن جایگاه حیاتی می‌باشد.

لود سریع تارنما
۸۳درصد از یوزرها انتظار دارا‌هستند تارنما شما طی ۳ثانیه یا این که کمتر بارگذاری شود. زمانی که یوزرها از تارنما شما بازدید می‌نمایند میخواهند که با گاز به محتوای آن دست یابند. در شرایطی‌که مجال زمان بارگذاری سایت شما طولانی باشد، یوزرها از آن بیرون می گردند. در بهره نرخ خارج پرش از سایت شما از نگاه گوگل بالا می‌رود و بالا بودن این نرخ، سیگنالی منفی به گوگل ارسال می‌نماید بر این مبنا که وب سایت، درخصوص مربوط به جستجوی مخاطب وجود ندارد. این سیگنال منفی و بار گذاری نماید، به سئوی وبسایت شما صدمه میزند. برای غربت از این اتفاق می‌اقتدار با استفاده از ابزارهایی مانند اینسایت گوگل بهره برد تا سرعت بار گذاری وب سایت را بهبود داد و در بازارایابی سئو خوب عمل نمائید.

پیاده سازی‌ مطابق‌ی تمرکز کاربر
دربحث بازایابی بهینه سازی وقتی که یوزرها زمانی بیشتر را در وبسایت شما بگذرانند، سیگنالی مثبت به گوگل فرستاده میشود که وبسایت شما موءثر و در حوزه مرتبط با سرچ مخاطب می‌باشد. در‌حالتی که ساخت سایت بر مبنای تمرکز کاربر باشد، سبب می شود آن ها زمان بیشتری را در دور و اطراف تارنما شما باشند همینطور استفاده از آن برای مخاطبان بی آلایش‌خیس باشد. وقتی که استفاده کننده مطلبی که به دنبال آن است را به راحتی در تارنما پیدا نماید، به احتمال بیشتری در سایت باقی خواهد ماند. این نکته را نیز به طبع در حیث داشته باشید؛ پوسته وب سایت شما در دستگاه‌های مختلف (تلفن همراه، کامپیوتر،تبلت و…) به صدق لود گردد.

سئوی محلی
در شرایطی که شما سئوی محلی خویش را سئو نمایید، به بیزنس خویش یاری کرده‌اید تا بوسیله مشتریان بیشتری که به طور آنلاین آن را کاوش می‌نمایند، چشم شود. وقتی که یک کاربر، یک کسب و کار را در محل معاش خویش کاوش میکند؛ گوگل کادری به وی اکران میدهد که از یک لیست ۳ تایی خدمت‌های سرویس ها دهنده‌ی مربوطه درست شده. اصطلاحا به‌این فریم، بسته‌ی سئوی محلی ۳تایی گفته می‌شود. معمولا یوزرها میل دارا‌هستند از این بسته برای جستن کمپانی متبوع خویش به کارگیری نمایند. با تصویب سرویس ها خویش در لیست استحصال و شغل های گوگل، میتوانید بازاریابی سئوی بهتری داشته باشید.

آنالیزهای سئو
واپسین جزء یک بازایابی سئوی پیروز، احتساب درست seo هست. تحقیق آنالیزها به شما رویت کرد بهتری نسبت به بازاریابی بهینه سازی و کیفیت تقویت آن می دهد. زمانی که شما رسیدگی عملکردتان را بازرسی میکنید، شاهد تعداد متعددی از پارامتر‌های تاثیرگذار در سئو محتوای خویش خواهید بود. آنالیزهای سئو اطلاعاتی از قبیل تعداد بازدیدهای شیت، هنگامی که یوزرها در سایت صرف کرده‌اند دیگر تغییرات را در چنگ شما می گذارد. مجموع این موارد به شما یاری می‌نماید تا شعور بهتری از مخاطبان خویش داشته باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 دی 1401 | نظرات ()