وب سایت باکیفیت مطالب فوق العاده ای دارد
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


یک وبسایت با کیفیت چه ویژگی هایی دارااست؟ چه عواملی در ایجاد یک تارنما خوب تاثیر دارااست؟ چه اقداماتی موجب محبوبیت یک وبسایت نزد موتورهای جستجو و کاربران خواهد شد؟ چه طور وبسایت خود را از سایر رقبا متمایز کنیم؟ برای پاسخ به این سوالهای و ارتقاء کیفیت تارنما خود سفارش می‌کنیم که این نوشته ی علمی را بصورت بدون نقص و دقیق استیناف نمائید.
فاکتورها و عناصری وجود داراست که وبسایت های کیفیت خوب را پررنگ می کند و موجب ارتقای آن‌ها در گوگل و افزایش بازدید توسط کاربران می‌شود.
در شرایط کلی ، وب سایتی که کاربران را راضی نگه می‌دارد ، فاکتورهای سئو را به نه انجام می کند ، برای موتورهای جستجو بهینه و قابل درک باشد ، نرخ ctr بالایی داشته باشد و بازدید و ترافیک خیر و خوبی را برای صاحبین یک بیزنس اینترنتی فراهم نماید ، ویژگی های یک تارنما کیفیت بالا هستند. 

دوره آموزش سئو


برای رسیدن به سکو های رفیعتر در گوگل ، یک تارنما باید ویژگی های خاصی داشته باشد که آنان‌را از سایر وبسایت هایی که در همان صنعت رقابت می کنند ، متمایز کند.
7 ویژگی مهم سایت کیفیت عالی
در‌صورتی‌که بخواهیم مقداری جزئی تر به مسئله نگاه کنیم ،می قدرت 7 ویژگی مهم را برای سایت های کیفیت خوب برشمرد.
وبسایت خوب دارای محتوای عالی می باشد. یک تارنما کیفیت بالا ، بهینه سازی و بهینه سازی شده ، وب سایت خوب مورد اعتماد و اطمینان کاربران است ، تارنما کیفیت عالی برای نسخه موبایل بهینه شده. وب سایت های کیفیت خوب سرعت بارگزاری بالایی دارند. پیوند های قدرتمندی از دامنه های معتبر دریافت کرده و امتیاز بالایی در E-A-T استحصال نموده است.
پیرو هر کدام از این 7 ویژگی را توضیح می دهیم تا شما بتوانید با بهبود این فاکتورها ، علاوه بر تحقق مهم ترین فاکتورهای بهینه سازی تارنما ، کیفیت وبسایت خود را بالا ببرید.
تارنما کیفیت خوب مطالب فوق العاده ای دارد
محتوای خوب مبنا و مبنا هر تارنما عالی می باشد. گوگل و سایر موتورهای جستجو در‌پی وب سایتهایی با محتوای کیفیت عالی می باشند و همواره به وب سایت های فعال که مطالب جدیدی را میدهند ، مرتبه بهتری اختصاص می‌دهند. این بدان معنی هست که در حالتی که محتوای سایتتان خوب نیست ، نمی توانید رده مناسبی در گوگل استخراج فرمائید.
هنگامی در زمینه ی کیفیت محتوا کلام می‌کنیم ، مراد فقط ساخت و ساز محتوا نیست! بلکه محتوایی که برای کاربران مهم و کاربردی باشد و کل اصول سئو را برای درک مناسب موتورهای جستجو رعایت کرد‌ه باشد.

پیشنهاد می کنیم نوشته‌علمی جامع سئو محتوا را تفحص کنید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری برای بهبود مطالب تارنما خود بدست آورید.

سایت کیفیت بالا ، بهینه سازی شده است
محتوای کیفیت عالی زمانی تاثیرگذار هست که گوگل بتواند سایت شما‌را به خیر درک کند. به عبارت معمولی ، شما نیاز به سئو وبسایت دارید. سایتی که عاری از خطاهای فنی بهینه سازی باشد و برای خزنده های گوگل قابل درک و خزیدن باشد.

هرچه اطلاعات بیشتر و دقیق تری به موتورهای جستجو بدهید به نحوی که بتوانند آن را فهم کنند ، شانس شما برای استخراج به جايگاه های بالا در حاصل جستجو بیشتر می‌باشد.

وبسایت های seo شده به دلیل دسترسی آسان و ساختار مناسب ، تجربه کاربری نه را به کاربران ارائه می دهند و همین استدلال کیفیت آنها‌را ارتقاء می‌دهد.

وبسایت عالی ، مورد اتکا کاربران هست
جلب متکی بودن کاربران یکی‌از دست اندرکاران موفقیت سایت های با کیفیت هست. اعتماد استفاده کننده به کیفیت و صحت محتوا ، نشانه از احترام شما به مخاطبان هست. شما به کاربران خود احترام میگذارید و اطلاعات دقیقی را رایگان در اختیار آن‌ها قرار می دهید ، سوای اینکه هزینه ای را پرداخت کنند.

همچنین به کار گیری از پروتکل های امنیتی ، موجب میگردد که کاربران با یقین بیشتری به دور از به سرقت رفتن اطلاعات شخصی ، به وب سایت شما مراجعه کنند.

یکی دیگر از ویژگی های وب سایت باکیفیت ، اعتقاد و باور کاربران به عدم ارسال ویروس یا بدافزار از جانب آن وبسایت میباشد.

همچنین متکی بودن کاربر به برند شما میتواند میزان بازدید و فروش وب سایت را ارتقا دهد.

به منظور ارتقای برند سایت خود می توانید ، محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ویژگی seo موبایل وب سایت های باکیفیت
درصد بالایی از کاربران اینترنتی ، جهت خرید ، بازدید از وب سایت ها ، شبکه‌های‌اجتماعی ، جستجو در گوگل و بخش اعظمی از اقدامات دیگر ، از موبایل استفاده می کنند.

گوگل سازگاری با تلفن همراه را به عنوان یک عامل اساسی رتبه بندی ذکر کرده است ، بنابراین عدم ارائه وبسایت سازگار با تلفن های یاروهمدم می تواند به درجه وبسایت در گوگل آسیب بدون شوخی بزند.

شما می بایست به طریق تعامل کاربران با وب سایتتان از طریق گوشی توجه ویژه ای داشته باشید و اعتقادوباور نتیجه ها کنید که آنان میتوانند سریع و سهل وآسان آنچه را میخواهند پیدا کنند. طراحی ریسپانسیو سایت ، میتواند کمبودهای تارنما را دراین باره برطرف نماید.

یک سایت خوب سریع بارگزاری میگردد
سرعت وبسایت مستقیماً با بهینه سازی ، تجربه کاربری و رتبه تارنما مرتبط می‌باشد. کاربران یا موتورهای جستجو به وب سایتی که زمان بارگزاری آن خیلی وقتگیر باشد علاقه ندارند. وبسایت های کند دارای درجه های گوگل ذیل تری میباشند و تجربیات بدی را به کاربران ارائه می‌دهند.

طبق گفته گوگل ، در‌صورتی‌که زمان بارگزاری سایت در تلفن همراه بیشتر از 2.5 ثانیه باشد ، کند می باشد. به مراد ارتقا سرعت سایت بایستی توجه ویژه ای که اپ نویسی و حجم کدها ، فشرده سازی تصاویر و ارتقای سرویس هاستینگ خود داشته باشید.

طبیعتا هرچه سرعت سایت بیشتر باشد ، کیفیت بالاتری را ارائه میدهد.

وب سایت کیفیت بالا E-A-T نه داراست
تخصص ، اعتبار و قابل پشت گرمی بودن سه عنصر مهم در سکو بندی های موتورهای جستجو هستند.

گوگل به وضوح اظهار داشته كه وب سایتهای با کیفیت ، امتیاز بالایی در E-A-T دارند و طبیعتا درجه بهتری را در نتایج حصول می کنند.

به لهجه ساده ، E-A-T درباره ی کیفیت محتوا ، اعتبار تالیف کننده محتوا و مورد یقین بدون محتوای سایت هست.

از نظر گوگل ، وب سایتی کیفیت عالی است که اولا محتوای تخصصی و کاربردی ایجاد نماید ، اطلاعات معتبر و آپ تو دیت را ارائه دهد و توسط کاربران دوستداشتنی و گزینه متکی بودن باشد.

این یعنی ، نمی توانید وانمود فرمایید که یک متخصص در یک گزینه خاص می‌باشید ، بلکه باید آن را در عمل و باتوجه به مطالبی که منتشر می‌کنید اثبات کنید.

در دنیای رقابتی آنلاین امروز و با ظهور شبکه‌های‌اجتماعی ، ضروری می باشد که در بازی رسانه های اجتماعی نیز چیره شوید.

یک سایت خوب ، اشتراک گذاری بالایی در شبکه های مردمی داراست. البته موفقیت در رسانه های اجتماعی یک شبه اتفاق نمی افتد. شما بایستی برنامه ریزی و یک استراتژی هدفمند را در اینستاگرام ، فیسبوک ، توئیتر و لینکدین دنبال نمائید.

دنبال کننده بالا ، لایک بیشتر و اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی ، نشان دهنده مطالب با کیفیت و قابل اتکا یک سایت میباشد.

تارنما عالی ، بک لینک های باکیفیتی دارااست
بخش اعظمی از سایت ها ، تمام مفاد بالا را رعایت می کنند ، البته کدام تارنما در درجه بهتری قرار می گیرد؟ پاسخ را در لینک های دریافتی باید جستجو کرد. وب سایتی که دارای بک پیوند از وب سایت های دیگر می‌باشد ، نسبت به وب سایت هایی که هیچ گونه لینکی دریافت نکرده ، غالب تر خواهد بود.

بسیاری از کاربران به خواسته بدست آوردن جايگاه بهتر ، سعی در فریب گوگل با ساخت پیوند های غیرطبیعی داشته اند. اما امروزه این طریق نه فقط کمکی به افزایش کیفیت سایت و بهبود seo نمی کند بلکه میتواند موجب جریمه شدن وبسایت در گوگل نیز گردد.

فقط بک پیوند هایی در بهینه سازی تاثیر مثبت دارا‌هستند که باکیفیت باشند. در مقاله ویژگی های بک لینک خوب ، مهمترین ویژگی بکلینک های باکیفیت را توضیح داده ایم که میتوانید بازرسی فرمائید.

برای تمایز تارنما خود از سایت های دیگر ، می بایست بک لینک و پیوند دریافتی بیشتری ( از لحاظ کیفیت و کمیت ) نسبت به سایر سایتهای رقیب با همان لغات کلیدی داشته باشید.

ساخت‌و‌ساز وب سایت باکیفیت ، مجال و اقدامات فراوانی می طلبد
وقتی از گوگل سؤال میکنید که چرا یک وبسایت دارای مرتبه مناسبی نیست ، به شما رعایت قانون ها بالا و ساخت یک تجربیات کاربری بهتر را گوشزد خواهد کرد.

تارنما های متعددی بر سر یک کلمه کلیدی در گوگل رقابت می کنند ، ولی آنهایی برنده خواهند بود بصورت دائمی لینک سازی ، ساخت محتوا و سئو را اجرا دهند. در بهره به مرور فرصت کیفیت آن‌ها افزایش یافته و روز به روز درجه بهتری دستیابی خواهند کرد.

از جمله یک سایت با بلاگ نویسی فعال را ببینید ، چه ارتباطی با یکدیگر دارا‌هستند؟ وبلاگ نویسی و تشکیل داد محتوای تازه ، نه فقط بازدید وب سایت را افزایش میدهد ، بلکه موجب ارتقا بک لینک و پیوند ها و اشتراک گذاری بیشتر مطالب در شبکه‌های‌اجتماعی می شود. بیشتر بدانید: مداقه ایجاد یک بلاگ خوب برای تارنما

مسلما این چیزی نیست که طی یک یا دو هفته پژوهشگر شود و نیاز به صرف زمان و همت دارااست. شما حتی در صورتی‌که در یک بعد از ظهر 3 ماهه ، بصورت مداوم اقدام به ساخت‌و‌ساز محتوا کنید ، نتایج مثبتی خواهید گرفت.

ویژگی های سایت کیفیت بالا در طراحی آن خلاصه نمیشود، بلکه عناصری مانند محتوا ، قابلیت به کار گیری ، سئو ، رسانه های اجتماعی ، لینک ها و برند سایت نیز در بهبود کیفیت وبسایت نقش دارا‌هستند.

تشکیل داد یک وب سایت عالی اگرچه که فعالیت بی آلایش ای نیست ولی غیر ممکن هم نیست.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: